ערן ברסלר, תושב חיפה, נבחר לתפקיד מנהל תיכון מגידו וכבר החל את תפקידו. ברסלר, יליד כרם מהר"ל, מחליף בתפקיד את סימה מנט הוותיקה שביקשה לפרוש מניהול התיכון, שנחשב לאחד מהתיכונים הטובים בישראל.
2 צפייה בגלריה
ערן ברסלר. נבחר בעבר למנהל פורץ דרך
ערן ברסלר. נבחר בעבר למנהל פורץ דרך
ערן ברסלר. נבחר בעבר למנהל פורץ דרך
(צילום: פרטי)
ברסלר, נשוי ואב לשני בנים ובת, הוא בוגר יחידת דובדבן שם שירת כמפקד פלגה, בעל תואר ראשון בג"ג ומדעי המדינה, תואר שני בחינוך ובוגר קורס מורי דרך. בעברו עבד בתחום החינוך הבלתי פורמלי, מדריך טיולים בעמותת אתגרים, רכז תכנית מנהיגות של קרן רוטשילד ומנחה קבוצות ומנחה פעילויות בתחום ה־OUTDOOR. כמו כן הוא חינך וריכז שכבות במרכז החינוך ליאו בק ובמשך שש שנים ניהל את חטיבת הנעורים בביה"ס שזכה לפרסים רבים בתקופתו, כאשר הוא עצמו נבחר כ'מנהל פורץ דרך' מטעם מנהל מחוז חיפה.
מנהלת ביה"ס לשעבר סימה מנט הודיעה על כוונתה לסיים את תפקידה עם סיום שנת הלימודים ולאורך החודשים האחרונים ליוותה את ברסלר בהליך החפיפה אותו ניצל המנהל החדש לפגישות עם חברי הצוות החינוכי, שיחות עם תלמידים, נציגי הורים ולמידת ההיסטוריה של התיכון.
ברסלר כבר גיבש את תפיסתו החינוכית לקראת התפקיד המאתגר ואמר: "בשנה הקרובה אני מתכוון להשקיע מאמצים בקידום מספר 'אבנים גדולות': חיזוק תחושת השייכות של הצוות והתלמידים לבית הספר, פיתוח ושיקום תשתיות, פיתוח תפיסה חברתית ופדגוגית המתכתבת עם עקרונות המרחב הביוספרי וקידום פדגוגיה רב תחומית מבוססת טכנולוגיה מתקדמת.
"כמו כן, בשיתוף ראש המועצה, מנכ"ל המועצה ומחלקת החינוך", הוסיף ברסלר, "אנחנו עושים שינוי במבנה הארגוני לקמפוס החינוכי בו שוכן בית הספר. כיום שוכנים בקמפוס מספר מוסדות חינוך הפועלים כיחידות עצמאיות- חווה חקלאית, קידום נוער, מגידו-טק (מרכז יזמות), רעות (מוסד חינוכי-חברתי-קהילתי), מרכז ביוספרי, ספרייה ומחלקת ילדים ונוער ועוד. השינוי יכלול בניית פורום הנהלה משותף לכלל המוסדות הללו, והוא יוביל לשיתופי פעולה פוריים יותר, ייעול משאבים חינוכיים, וייעול משאבים כלכליים. כמו כן, שינוי זה יוביל לתפיסה חינוכית הוליסטית אשר תיטיב עם הקהילה, ותחזק את השפה המשותפת של ארגוני החינוך השונים הפועלים בקמפוס".

2 צפייה בגלריה
מנהל תיכון מגידו ערן ברסלר עם ראש המועצה איציק חולבסקי
מנהל תיכון מגידו ערן ברסלר עם ראש המועצה איציק חולבסקי
מנהל תיכון מגידו ערן ברסלר עם ראש המועצה איציק חולבסקי
(צילום: מ.א. מגידו)
קראו גם:

ברסלר הודה למנהלת היוצאת על תפקידה והוסיף: "אני מודה על הזכות להוביל מוסד חינוך מפואר ועתיר זכויות, אשר מהווה חלק מהפסיפס החינוכי העשיר אותו מובילה מחלקת החינוך במועצה האזורית מגידו".
מנהלת מחלקת החינוך קרין שטרן ציינה כי ברסלר מביא איתו תפיסות שמשקפות בדיוק את העקרונות החינוך הביוספרי וזאת לצד חשיבה ערכית, חדשנית ופורצת דרך.
ראש המועצה איציק חולבסקי הוסיף: "בחרנו מנהל מעולה ואיכותי שמתאים מאד לתפיסת החינוך הייחודית במגידו. יחד עם ערן ברסלר נהפוך את התיכון ממצוין למעולה. מאחל לערן הצלחה גדולה ויחד איתו נמשיך לקדם ולפתח את מערכת החינוך המצוינת של המועצה".