בישיבת מועצת העיר מגדל העמק אושרה מינויה של מריאנה גבלין, רכזת פיתוח קריירה והכשרה מקצועית במרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים, ליועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה. מועצת העיר הצביעה פה אחד על מינויה של מריאנה לתפקיד.
1 צפייה בגלריה
מריאנה גבלין
מריאנה גבלין
מריאנה גבלין
(צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)
גבלין, בת 43, נשואה ואם לשני ילדים, רס"ן במיל', בוגרת תואר ראשון במדעי החברה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, החלה את דרכה המקצועית במרכז הון אנושי צעירים לפני 7 שנים כרכזת הכשרה מקצועית ובהמשך מונתה לרכזת פיתוח קריירה.
כמו כן, במהלך שנות עבודתה בעירייה הוענק לה פעמיים אות עובדת מצטיינת עקב מסירותה, מקצועיותה והתהליכים מניבי התוצאות אשר היא מקיימת עם הצעירים והתושבים אשר פונים אליה.
מהעירייה נמסר כי במסגרת תפקידה כיועצת לקידום מעמד האישה תעסוק גבלין בקידום מעמד האישה והשוויון בין המינים, לביעור ההפליה נגד נשים ולמניעת אלימות נגד נשים, מעורבות בהתוויית המדיניות של הרשות המקומית ופיקוח על ביצוע המדיניות ועל הקצאת המשאבים לשם כך, לרבות לשם יישום הוראות הדין המחייבות מתן ביטוי הולם לייצוגם של בני שני המינים בקרב עובדי הרשות המקומית.
עוד ציינו בעירייה כי גבלין בעבודתה כרכזת פיתוח קריירה והכשרה מקצועית מלווה גברים ונשים בתהליכי פיתוח מקצועי ואישי, חיפוש עבודה, בירור חוזקות ויציאה לדרך פעולה. הודות לעבודה במרכז לפיתוח הון אנושי צעירים נחשפת מריאנה לאוכלוסייה מגוונת ומרתקת הקיימת בעירנו, פסיפס אנושי נפלא המורכב מנשים עולות וותיקות, חילוניות ודתיות, צעירות ובוגרות ולומדת כל יום מחדש את סיפור חייהם וכיצד ניתן לתרום להצלחתם.
קראו גם >>>
גבלין: "אני רואה זכות וכבוד במינוי כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ורואה בכך הזדמנות הן בפן האישי והן בפן המקצועי לעסוק בנושא חשוב זה".
ראש העיר אלי ברדה שיבח את ליאורה אדרי על מילוי תפקידה בהצטיינות יתרה בדיוק כפי שהיא מובילה את מרכז הצעירים שבימים אלו מרחבים אותו כדי לתת מענה לצעירים שרואים בו בית שני להעצמתם ואמר: "מריאנה ראויה לתפקיד ולמחמאות שקיבלה מחברי מועצת העיר. היא תמשיך את דרכה של ליאורה אדרי בתחום ותמנף את העשייה העירונית לטובת קידום מעמד האישה והעצמת נשות מגדל העמק".