תערוכת החקלאות המובילה בישראל - אגרומשוב 2022 - עשתה כבוד לראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, כשהעניקה לו פרס על פעילות המיוחדת למען החקלאות בתחום השלטון האזורי.
2 צפייה בגלריה
בצר ותעודת ההוקרה עם שי חג'ג' ושי יזרעאלי
בצר ותעודת ההוקרה עם שי חג'ג' ושי יזרעאלי
בצר ותעודת ההוקרה עם שי חג'ג' ושי יזרעאלי
(צילום: שחר אורן)
בצר בן ה-72, חבר מושב נהלל, חקלאי ודור שלישי במושב, פעל ופועל לאורך השנים לטובת החקלאים. הפעילויות שלו מגוונות ורבות ביניהן הפחתת מחירי המים המושבים, שמירה על חקלאות מקיימת ובלימת התוכנית להקמת שדה תעופה בינלאומי בעמק יזרעאל.
בצר בירך על הפרס, אך גם ביקש עזרה ממשלתית לחקלאות הישראלית: "למרות שהחקלאות היא סיפור הצלחה חסר תקדים, ומשנה לשנה גדל היקף הייצור החקלאי - המדינה אינה מסייעת לחקלאים ואף מערימה עליהם קשיים המכבידים על עבודתם. אנו נאבקים למען דור העתיד - דור ההמשך של החקלאים.
"בהיעדר תמיכה ממשלתית, העדפה של חקלאות ישראלית והכרה בערכה וחשיבותה - תהא זו משימה קשה לשכנע צעירים להיכנס לתחום שבו אי היציבות מאפילה על יתרונותיו. אסור שייצור חקלאי ייפול לידיים זרות. שמירת החקלאות אינה סיסמה. על כתפיהם של החקלאים מוטלת משימה לאומית - אספקת מזון טרי ושמירת הקרקעות ופיתוחן למען כלל האזרחים".

2 צפייה בגלריה
אייל בצר
אייל בצר
אייל בצר חקלאי בנשמה
(צילום: שרון צור)

קראו גם >>>

מנכ"ל תערוכת אגרומשוב, חיים אלוש, אמר: "אייל בצר הוא מהאנשים החשובים שפועלים הכי הרבה בארץ לטובת החקלאות. הפעולות שלו עזרו לקדם את החקלאות הישראלית ולא מעט בזכותו אנחנו עדים לדורות נוספים של חקלאים ברחבי המדינה".