יועץ משפטי חדש מונה לוועדה המרחבית לתכנון ובנייה 'יזרעאלים', לוטם כפרי. הוועדה המרחבית אחראית על תנופת הבנייה במועצה האזורית עמק יזרעאל, המועצה האזורית מגידו, המועצה המקומית כעביה-טבאש-חג'אג'רה והמועצה המקומית זרזיר.
1 צפייה בגלריה
 עפרי רביב, לוטם כפרי ושלומית שיחור רייכמן
 עפרי רביב, לוטם כפרי ושלומית שיחור רייכמן
עפרי רביב, לוטם כפרי ושלומית שיחור רייכמן
(צילום: ענת חרמוני)

כפרי, תושב העמק בעבר, נשוי ואב לשלושה, עוסק בתכנון ובניה כעורך דין מזה כ- 25 שנים, בעבר היה יועץ משפטי ותובע ב'יזרעאלים'.
כיום משמש כיועץ משפטי ותובע של מספר רב של ועדות לתכנון ולבניה הן בצפון הארץ והן בדרומה, ובכללן 'יזרעאלים'. בעל היכרות עמוקה וניסיון עם המרחב הכפרי על גווניו וסוגי היישובים השונים בו.
"אני שמח ונרגש לחזור לעבוד עם הצוות הנפלא והמקצועי של 'יזרעאלים' להמשך בניית העמק ולטובת כלל התושבות והתושבים", אמר כפרי.
אורית כהן, מהנדסת הוועדה: "אני רואה חשיבות רבה בתפקיד היועץ המשפטי לוועדה. כחלק מתפקידו הוא מלווה את הוועדה בכל התביעות, המשפטים, ועדות הערר ועוד. בנוסף, הוא מספק ייעוץ משפטי ומסייע בסוגיות רבות. אני מבקשת להודות לצביקה בן חיים היועץ המשפטי היוצא, שלווה אותנו וידע לפתור בחכמה סוגיות מורכבות".
עפרי רביב, סגן ראשת המועצה האזורית עמק יזרעאל ויו"ר הוועדה: "תפקיד היועץ המשפטי מרכזי לוועדה ואני בטוח שהוא יהיה לעזר רב בפעילותה לפיתוח ובניית העמק. אני מודה ליועץ המשפטי המסיים צביקה בן חיים על עבודתו המסורה, המחויבת והמיומנת.".

קראו גם:

שלומית שיחור רייכמן – ראשת המועצה האזורית עמק יזרעאל: "לוטם בעל ניסיון משפטי וידע מקצועי רחב שיעמוד לרשותו בתפקידו החדש. תפקיד היועץ המשפטי של הוועדה מגלם בתוכו אחריות רבה, ואני בטוחה שלוטם יעמוד באתגרים הנכונים לנו בפיתוח ובניית העמק, לצד שמירה על צביון המרחב הכפרי באזורנו".