טרגדיה: ימים ספורים לאחר ההודעה על מינויה לתפקיד מנהלת התיכון החברתי תל אביב- יפו נפטרה הגר מועלם, רק בת 39, עקב מפרצת מוחית: "כולם לא מעכלים, זה בלתי נתפס, אשת חינוך וערכים מהמדרגה הגבוהה ביותר, הייתה מודל להערצה".
4 צפייה בגלריה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
(צילום: פרטי)
מועלם הייתה חברה בתנועת דרור ישראל ובעלת ותק וניסיון רב בחינוך וניהול. היא החלה את דרכה בתנועת הנוער והעובד והלומד כרכזת מחוז וכרכזת שנת שירות. במסגרת תפקידיה בחינוך הפורמלי, ליוותה פדגוגית תיכון ופנימייה במצפה רמון ברשת דרור בתי חינוך.
בהודעה שפרסמה הנהלת התיכון נכתב: "בצער כבד ובתדהמה גדולה התבשרנו על מותה הפתאומי של הגר מועלם ז"ל, מנהלת שותפה בתיכון החברתי ת"א-יפו. הגר הייתה בת 39 במותה, אמא לאורי בן ה-3, חברה בתנועת דרור ישראל. לאורך שנות חייה הגר הדריכה, ריכזה וליוותה המוני חניכים, קבוצות, שכבות ומדריכים בכל רחבי הארץ במגוון תפקידים שמילאה בדרור ישראל – בתנועת הנוער העובד והלומד, רשת דרור בתי חינוך ובתנועת הבוגרים.

4 צפייה בגלריה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
(צילום: פרטי)

"הגר הצטרפה לניהול התיכון החברתי ת"א-יפו במהלך החודשים האחרונים ונכנסה ללבבות של כולנו. אנחנו המומים ומתקשים לעכל את לכתה של הגר. שולחים את תנחומינו למשפחה, לחברים, לקיבוץ הקבוצות ראשית ולתנועת דרור ישראל".
בתנועת בני המושבים ספדו לה: "הגר נגעה בליבם של אלפי חניכים וחניכות לאורך השנים, וגם במפגשים עם רכזים ומדריכים בתנועתנו היא הותירה חותם רב. חברינו ושותפנו בדרור ישראל ובנוער העובד והלומד- איתכם בצערכםן, שלא תדעו עוד צער. תנחומינו גם למשפחתה ולכל החניכים הרבים שהדריכה וחינכה לאורך השנים.

4 צפייה בגלריה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
הגר מועלם ז"ל. מודל להערצה
(צילום: פרטי)

"לאורך שנות חייה הגר הדריכה, ריכזה וליוותה המוני חניכים, קבוצות, שכבות ומדריכים בכל רחבי הארץ במגוון תפקידים שמילאה בדרור ישראל - בתנועת הנוער העובד והלומד, רשת דרור בתי חינוך ובתנועת הבוגרים. אנחנו המומים ומתקשים לעכל את לכתה של הגר. שולחים את תנחומינו למשפחה, ליואב בן זוגה, לחברים, לקיבוץ קבוצות ראשית ולתנועת דרור ישראל".


קראו גם:

מתנועת הנוער העובד והלומד נמסר: "התנועה אבלה ועצובה על לכתה בטרם עת של הגר מועלם ז"ל. הגר מילאה לאורך השנים תפקידים רבים ומשמעותיים בתנועה , החלה דרכה כחניכה ומדריכה בקן רמתיים וכקומונרית בקן נצרת עלית במהלך חוות ההכשרה שלה. בשנים שלאחר הצבא הייתה הגר מדריכה ורכזת בפעילות המחדשים בצפון, לאחר מכן הייתה רכזת מחוזות חיפה ותיכון, ריכזה את מעגל קהילה ואת סמינר מובילים. את שכבת חוות ההכשרה - שנת השרות של הנוער העובד והלומד ואת פרק המשימה הלאומית בנח"ל. ריכזה את פעילות בני המושבים ביישוב קדימה-צורן ואת גרעין עודד. בכל משימותיה בתנועה הדריכה וריכזה הגר אלפים רבים של חניכים וחניכות, הייתה מנהיגה ומדריכה ראשונה במעלה".
הותירה אחריה את בן זוגה יואב, ובנם בן ה-3 אורי. הלווייתה תתקיים היום (רביעי) בשעה 11:00 בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון.
יהי זכרה ברוך