'פסטיבל שילובים' שמשך במשך שנים אלפי תושבים וחובבי תרבות מעפולה והסביבה יחזור בחג הסוכות הקרוב (14-19.10) עם תוספת חדשה לשמו וייקרא החל מהשנה 'מיקס־ארט' ('MIXART').
1 צפייה בגלריה
הזמרת יובל דיין. תתארח במופע של עידן חביב | צילום: יובל חן
הזמרת יובל דיין. תתארח במופע של עידן חביב | צילום: יובל חן
הזמרת יובל דיין. תתארח במופע של עידן חביב | צילום: יובל חן
פסטיבל מיקס־ארט לשילובים באמנות הוא פסטיבל רב תחומי אשר שם לו למטרה לייצר שילובים בין ז'אנרים תרבותיים ושלל אמנויות ולארח חמישה ימים של מוזיקה, מחול, אמנות הווידיאו ואנימציה, תיאטרון ופואטרי סלאם, די.ג'יי ותופעות מוזיקליות עכשוויות. הפסטיבל חוזר במתכונת מחודשת אמנותית כאשר הקונספט יהיה זהה לשנים עברו וישלב מגוון רחב של אירועי תרבות ואמנויות בכל רחבי העיר לצד אירועי מקור ברוח התקופה.
אחד החידושים שיציג הפסטיבל השנה הוא מופע הפתיחה הרשמי שישלב מוזיקה ווידאו־ארט, כאשר על בית היכל התרבות יוקרנו קטעי וידאו־ארט ואנימציה ובהמשך יתקיים פואטרי סלאם בשילוב ביט בוקס, מחול מטורף ואינטראקטיבי בשיתוף הקהל ולסיום אמן המוזיקה האלקטרונית דניאל סלבובסקי.
בין השמות הבולטים שייטלו חלק בפסטיבל ויופיעו בהיכל התרבות אפשר לציין את הזמרים עידן חביב שיארח את יובל דיין למופע משותף (14.10), משפחת אלייב ושי צברי (15.10), זמרי האופרה הישראלית, ההרכב GOOD NEWS, ולדימיר מינקין ומופע של אניה בוקשטיין בערב אמנים עולים משותף עם אגף הקליטה (16.10) וילדי בית העץ (17.10) - עלות כניסה סימלית של 10 שקל. דיוויד ברוזה במופע אנדולוסי בסיום הפסטיבל - עלות כניסה 18 שקל.
כמו כן יתקיימו בפסטיבל מופע הצדעה לעדה התימנית 'תאכזינה – מתימנה ועד כאן' הכולל הופעות והרצאות, מופע הצדעה לזמר המזרחי עם המרצה אופיר טובול והזמר המקומי נהוראי בוחבוט בשיתוף מרכז צעירים, מופע אנדלוסי עם הזמרים אלעד אלישע ויורם פרץ, מופע ג'אז לילדים 'ילדוג'אז' בבית המוזיקה, שמחת בית השואבה עם להקת 'אגדתא' בבית 'אתחלתא', שירה בציבור עם צליל בירן ולהקת שיר בעמק בקונסרבטוריון העירוני והרקדה המונית בבית ויצו. הפסטיבל יינעל באירוע שיתקיים בגלריה העירונית ויכלול תערוכה, מופע מחול ומוזיקה מקורית במסגרתו יציגו אמני העמק יצירות חדשות שנעשו בשיתוף פעולה ובעבודה קבוצתית.
נוסף על כך, הפסטיבל יציג השנה חידוש כאשר יארח את פסטיבל Afuliz שיתקיים בשוק העירוני הישן בין התאריכים ה-15-17.10, כל יום בין השעות 18:00-23:00. אירועי Afuliz יכללו שלוש במות מוזיקה live - במה אקוסטית, במת הרכבים, במת די. ג'יי, תערוכת אמנות בתוך החנויות וכן תערוכות חוץ ומיצבי אמנות ברחובות המרכזיים בשוק של אמנים מקומיים ואמנים בסדר גודל ארצי.
כמו כן יתקיימו תיאטרון רחוב של קבוצת התיאטרון הקהילתי, פרפורמנס ומחול ודוכני מכירה, אמנות ואקססוריז של אמנים מקומיים והכל באווירת שוק, מוזיקה, מסעדות וברים פתוחים.