פסטיבל הבירה הראשון של נוף הגליל יימשך יומיים ויהיה הגדול והמושקע ביותר בצפון. האירוע יתקיים בימים 28 ו-29 באוגוסט ברחבת אצטדיון "טאגר" (ליד ביה"ס התיכון "שרת"). הפסטיבל יציע שלל פעילויות סביב עולם הבירה בארץ ובעולם, צפייה בתהליך ייצור הבירה, דוכני מזון, מיצגים ועוד.
1 צפייה בגלריה
מגרש טאגר (צילום: שרון צור)
מגרש טאגר (צילום: שרון צור)
מגרש טאגר (צילום: שרון צור)
ראש העיר, רונן פלוט, שיזם את האירוע במסגרת פעילות הקיץ בעיר, ציין כי זהו הפסטיבל הרביעי שמתקיים השנה בעיר ומצטרף לפסטיבל השוקולד, הדינוזאורים והמחול הבינלאומי. "הנוף התרבותי של נוף הגליל הולך ומתעצם יחד עם תנופת הפיתוח והצמיחה של העיר", אמר פלוט.
כאמור, פסטיבל הבירה יתקיים במגרש "טאגר", בתאריכים 28-29/8. הכניסה חופשית (מכירת אלכוהול לבני 18 ומעלה בלבד) ילדים עד גיל 12 בליווי הורים. באירוע הפתיחה, ב-28/8 יופיע הזמר והיוצר אברהם טל במסגרת פרויקט "בימות פיס". למחרת, ב-29/8 תופיע להקת "היהודים".
ראש העיר פלוט אמר כי מטרת הפסטיבל היא להוסיף נדבך נוסף בסל התרבות העירוני מתוך כוונה להפוך את פסטיבל הבירה לאייקון בתרבות הבילוי של אירועי הקיץ בנוף הגליל.
"בכל העולם נהנים מפסטיבלי בירה מושקעים וגם בארץ יש לא מעט ערים שמאמצות את הפסטיבל במתכונת זו או אחרת. נוף הגליל תקיים פסטיבל ראוי, מושקע, עשיר, איכותי ואטרקטיבי", סיכם פלוט.