אבל כבד ירד בשבוע שעבר על שכונת שפרינצק בקרית שמונה, עם היוודע דבר מותו הטרגי של יותם צפרני ז"ל (21) בתאונת דרכים בהודו.
הרוגת התאונה בהודו: "הרגישה שם בבית"
צפרני נולד וגדל בקרית שמונה, למד בבית הספר היסודי 'יצחק הנשיא' ולאחר מכן בתיכון 'ברנקו וייס' בעיר. עם תום השירות הצבאי החליט לצאת למסע של חודשים אחדים בהודו יחד עם בת־זוגו - ואכן, לפני כחודש יצאו השניים לטיול הנכסף.
דודו של צפרני, אלון אלוק, סיפר על החששות שליוו את אחותו אילנית, אמו של יותם, טרם צאתו של בנה לטיול: "כשיותם הודיע שהוא נוסע, היא ניסתה להניא אותו מכוונתו, לשכנע אותו לוותר - אבל הוא, כמו רוב הצעירים בגילו, הוקסם מהסיפורים על הודו, החליט שהוא חייב לנסוע וקנה כרטיס בכיוון אחד, מתוך כוונה להישאר שם כמעט שנה".
ביום ראשון האחרון רכבו צפרני ובת־זוגו על אופנוע באחד מרחובותיה של העיר ואפי, במחוז גוג'ראט שבמרכז־מערב הודו. על פי הפרטים שנמסרו למשפחה, מכונית שנסעה מאחורי האופנוע של בני הזוג האיצה מסיבה לא ידועה ופגעה באופנוע בעוצמה רבה.
אלוק: "יותם חטף מכות קשות מהכידון של האופנוע ועף ממנו לכביש. חברתו נפלה ממש עליו, כך שגופו הגן עליה מעוצמת המכה ולכן היא נפגעה באורח קל. יותם נפצע אנושות מחבלות פנימיות ועל פי מה שמספרת חברתו, הוא הצליח לדבר איתה בדרך לבית החולים. עוד סיפרה שלא היתה עליו אפילו שריטה, אבל זמן קצר אחרי שהגיעו לבית החולים, עוד בטרם הספיקו לאבחן את מצבו ולטפל בו, הוא נפטר - ככל הנראה כתוצאה מדימומים פנימיים. יותם היה ילד יוצא־דופן באמת, צעיר שנון ושקול, איש שיחה מרשים ובן אהוב. מיותר לומר כמה הוא יחסר לנו וכמה גדול הכאב שלנו".
בבוקר יום שלישי האחרון נחתה בארץ חברתו של צפרני. גופתו של צפרני, שהוטסה לישראל בסיוע משרד החוץ הישראלי, הגיעה בלילה שבין שלישי לרביעי. ביום רביעי האחרון הובא צפרני למנוחות בעיר הולדתו.