תושב נצרת עילית תובע את מאפיית 'דוידוביץ'' בטענה כי בזמן שאכל לחמנייה מתוצרת המאפייה, פגע בשיניו בורג שהיה בתוכה וכתוצאה מכך נגרם לו נזק לשיניים.
המסעדה תפצה לקוח ששבר שן באמצע הארוחה "הבוטן האמריקאי שבר לי שן"
בכתב התביעה שהגיש לבית משפט השלום בחיפה, באמצעות עו"ד סלבה מדלר מנצרת עילית, נטען כי במהלך ביקור בבית אחיו אכל התובע לחמנייה מתוצרת מאפיית 'דוידוביץ'', ובזמן שנגס בה שבר התובע את שיניו -ולתדהמתו גילה בתוך הלחמנייה בורג ודיסקית. בתביעה נטען שהאיש פנה למאפייה, וזו שלחה נציג שאסף את המוצר הפגום לבדיקת מעבדה. לטענת התביעה האיש פנה למרפאת שיניים כדי לאמוד את נזקיו ולבנות תוכנית שיקום, ולאחר הבדיקה התברר כי עלות השיקום היא 1,500 שקל.
על פי התביעה, המאפייה הודיעה באמצעות מכתב לתובע כי בדקה את המוצר הפגום ואף אישרה כי "סבירות גבוהה כי הבורג ודיסקית המתכת אכן הגיעו לתוך הלחמנייה בגלל תקלה שלנו ואנו מצרים על כך". לטענתו המאפייה אף הציעה לפצות אותו בסל מוצרים ממגוון מוצרי החברה, אך האיש סירב לקבל את הפיצוי.
בכתב התביעה נטען כי המאפייה חייבת לפצות את התובע במלוא סכום הנזקים שנגרמו לו וייגרמו לו בעתיד כתוצאה מהתאונה. עוד נטען כי אינו יודע ולא היה באפשרותו לדעת מה הנסיבות שגרמו לתאונה, אלא שהמוצר הפגום שייך למאפייה, שלא שמרה על כללי הזהירות הנדרשים כדי למנוע מקרים מסוג זה.
בעקבות התאונה, כך נטען, הוא סבל ויסבול מכאבים בשיניים ומקשיים באכילה וכן מפגמים אסתטיים ויזדקק לטיפולים בעתיד. כמו כן נטען בתביעה כי ייגרמו לו הוצאות רפואיות רבות לצורך טיפולי השיניים, הוצאות על נסיעות וסיוע מוגבר מאחרים. לפיכך הוא מבקש לפסוק לזכותו סכום של 8,500 שקל בגין נזקים מיוחדים, כאב וסבל, הפסד השתכרות או כושר השתכרות בעתיד, סיוע, הוצאות רפואיות והוצאות נלוות.
ממאפיית 'דוידוביץ'' נמסר בתגובה: "מאחר שהנושא מתברר בבית המשפט, לא ראינו עניין להגיב מעל דפי העיתון".