תושבת אזור קרית שמונה תובעת את מעצב השיער שלה בטענה כי חודש לאחר שעברה החלקה יפנית בשיער, היא סבלה מנשירה וכתוצאה מכך נוצרו בראשה קרחות.
קרית שמונה: הצעת נישואין מול אלפי אוהדים
בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בנצרת טוענת האישה כי היא בדקה אפשרות להחליק את שיערה בשיטות שונות, ובמהלך החיפושים הגיעה לנתבע שהסביר לה על ההחלקה היפנית וקבע מחיר של 3,200 שקלים לטיפול. לטענת התביעה, כשביקשה האשה לבדוק אם קיימים סיכון של גרימת נזק לשיער, כיוון שהיא בעלת שיער ארוך בריא ושופע, השיב לה מעצב השיער כי אם עושים טיפול נכון אין כלל סיכונים, והסביר לה שכדי לשמור על תוצאות טובות עליה לרכוש בנוסף גם מסכה ושמפו לשיער מיוחדים.
האישה קבעה תור להחלקה היפנית ועברה אותה לפני כחמישה חודשים, בתהליך שנמשך כמה שעות. לטענתה בתביעה, היא קיבלה הוראה להימנע מלאסוף את השיער מאחורי האוזניים, וכן קיבלה שמפו ומסכה לשיער כדי להשתמש בהם לאחר ההחלקה. עוד היא טוענת בתביעה כי היא הקפידה על ההוראות אותן קיבלה ממעצב השיער להשתמש בתכשירים עם סרום וקראטין, ולא להשתמש בתכשירים המכילים מלחים או שמנים.
על פי התביעה, בתחילה היא הייתה מרוצה ואף שלחה למעצב השיער מסרון לנייד שבו היא מודה לו על ההחלקה, אך כחודש לאחר מכן החלה לסבול מנשירת שיער, עד כי בכל פעם שהברישה את שיערה נותרו עליו קבוצות שיער. לדבריה, היא פנתה למעצב השיער שטען כי ייתכן שתהיה נשירה קלה, אך הנשירה לא פסקה ואף החמירה, והשיא היה כשהחלו להיווצר קרחות על ראשה, דבר שלא סבלה ממנו מעולם.
על פי התביעה, לאחר מכן פנתה אליו שוב, ולטענתה הוא בתגובה אמר כי אולי אולי מדובר בשינוי מזג אוויר או בחוסר בוויטמינים והציע שתפנה לרופא לקבלת ויטמינים ביניהם אבץ, אך התנער מכל קשר לנשירה.
לחוצה ונסערת היא פנתה לרופאת המשפחה שהפנתה אותה לרופא עור. היא עברה בדיקות דם שהצביעו על מדדים תקינים ולכן לטענתה בתביעה הנשירה היא ככל הנראה מהטיפול, שמעצב השיער לא נושא באחריות כלפיו.
לפיכך, היא מבקשת ממעצב השיער לפצותה בסכום של 150 אלף שקלים בגין הנזק, עגמת נפש ונזק עתידי לשיערה.
עורך דינו של מעצב השיער מסר בתגובה: "מדובר בתביעה קנטרנית, שהגיעה בעקבות בקשת התובעת לפצות אותה ולהשיב לה חלק מכספה. מרשי שראה את שיערה של התובעת לאחר הטיפול טוען שהוא עדיין מלא ושופע. האמת תתברר בבית המשפט. מרשי הוא בעל ניסיון רב של שנים בתחום והתביעה נועדה לפגוע במקצועיותו וברווחיו".