זאב שהסתובב הבוקר (ג') באזור שמורת תל דן, ניסה לתקוף תחילה זוג מטיילים שלנו באוהל בסמוך לשמורה, ובהמשך תקף ונשך תיירת שטיילה בשמורה עם בעלה. ברשות הטבע והגנים מחכים כעת לתוצאות הבדיקה הווטרינרית של הזאב.
המקרה החל עם זוג מטיילים שישנו עם כלבם באוהל בסמוך לשמורת תל דן, בצפון עמק החולה. השניים דיווחו לפקחי רשות הטבע והגנים כי זאב ניסה לתקוף אותם, אבל לא הצליח לחדור אל תוך האוהל.
פקחי השמורה ניסו לאתר את הזאב, לאחר שהעריכו כי ייתכן והוא נגוע בכלבת, ולכן יש לעשות כל מאמץ לאתרו. לפני שהצליחו ללכוד את הזאב, התקבל דיווח שהוא נשך תיירת שטיילה בשמורה ביחד עם בעלה.
הפקחים התפרסו בשטח והצליחו לאחר זמן לא רב לאתר את הזאב. תחילה הם ניסו ללכוד אותו, אולם הזאב החל להשתולל וניסה לתקוף את הפקחים. בסופו של דבר לא נותרה להם ברירה, ואחד הפקחים ירה בזאב והרג אותו. למקום הגיע הווטרינר הרשותי, שהעביר את גופת הזאב לבדיקת מעבדה.
התיירת שנפגעה, בשנות ה-40 לחייה, פונתה לבית החולים זיו. היא סיפרה לרופאים כי היא ובעלה סיירו בשמורה ביחד עם קבוצת תיירים, כשלפתע הגיע הזאב מן הסבך, זינק לעברה ונשך אותה בזרועה. אחר כך הוא התיישב תחת עץ סמוך לכמה דקות ואז נעלם שוב בתוך הסבך.
ד"ר חוסיין עאמר, מנהל המיון במרכז הרפואי זיו סיפר לאחר הטיפול בנפגעת: "התיירת ובעלה הגיעו כאשר הם נסערים מהאירוע הטראומתי. נשיכת הזאב הותירה חתך עמוק בזרועה של התיירת וצוות חדר המיון שטיפל בה דאג להרגיע אותה, לתפור ולחטא את הפצע וכמובן לתת לה חיסון נגד כלבת. לאחר הטיפול שחררנו את התיירת כאשר היא מחויכת ובמצב רוח טוב ואנו מקווים, כי תהנה מהמשך הטיול בארץ"