לאחר הסערה: במשך היום פעלו 13 צוותי כיבוי בתחנת צפת והסביבה בכמאה אירועי חילוץ לתושבים שהיו תקועים בביתם ללא חשמל ומזון ונזקקו להעברה למקום מבטחים. כמו כן, רכבים שנתקעו עם נוסעים נזקקו לחילוץ. במקביל טופלו אירועי קריסות עצים על צירים ונעשים מאמצים לחילוץ כ- 300 כבשים.
גם בעלי חיים נפגעו בסערה. צוותי כיבוי של תחנת צפת והסביבה פועלים כעת להצלת כ- 300 כבשים ששהו בדיר ביישוב כרם בן זמרה, שהגג מעליהם קרס. מנסים לפתוח פתח על מנת שהכבשים ימלטו דרכו.
מנצחת: לוקה בתסמונת דאון כבשה את ההימאליה מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
סופת שלגים הדומה בממדיה לזו שהשתוללה בצפת במהלך שלוש היממות האחרונות, אינה זכורה אפילו לזקני העיר. אלפי משפחות שנותקו מזרם החשמל כבר בשעות הערב של יום חמישי, חוברו אליו בהדרגה, במהלך יום אתמול ונכון לעכשיו, נותרו כ-50 משפחות נוספות שעדיין נותרו מנותקות. משפחות רבות אחרות נותקו גם מהמים ונותרו ללא מים וחשמל במשך שעות ארוכות.
מעיריית צפת נמסר כי, גורמי העירייה נמצאים בקשר רציף עם כל המשפחות שעדיין מנותקות ודואגים לכל מחסורם ובכלל זה: מזון, תנורי נפט, שמיכות וכד'. צירי התנועה הראשיים מהעיר ואליה, מכיוון ראש פינה ומירון נפתחו אף הם במהלך השבת, אולם עם זאת, התנועה בתוך העיר עצמה עדיין מוגבלת מאוד, שכן דרכי הגישה לרוב השכונות עדיין מכוסים שלג וגם הצירים שפונו מכוסים קרח והתושבים הוזהרו שלא לנסוע בהם.
במספר חצרות בתים נחסמה הגישה, עקב עצים שקרסו על שערים ומכוניות. בתיה רוזנברג המתגוררת באחת השכונות הותיקות של העיר מספרת: "אחד העצים קרס על גג המוסך וזה קרס על המכונית שלנו שחנתה בתוכו, העץ חסם גם את דלת הכניסה של הבית, כך שאי אפשר בכלל לצאת מהבית ואנחנו נצורים לגמרי בתוך הבית. אספקת החשמל חודשה אתמול בערב, אחרי שתי יממות, בהן היינו מנותקים. למזלי, בביתנו קיימת אח שבערה לאורך כל השבת, כך שלפחות יכולנו להתחמם.
"עם זאת, רבים משכניי, אנשים מבוגרים, חלקם חולים, נותרו גם ללא חימום וצר לי שלא יכולתי להכניס חלק מהם אליי, לנוכח העובדה שהכניסה לבית הייתה חסומה. זו בהחלט הייתה אחת השבתות הקשות ביותר שחווינו מאז באנו לגור בצפת לפני -50 שנה. אני מקווה שהפעם הבאה, אם תהיה כזאת, תהיה מלווה בהיערכות טובה יותר של כלל הגורמים".
תושבת צפת עו"ד זיו יאיר: "אחרי סוף שבוע לא פשוט, אנחנו ממתינים לפינוי דרכי הגישה, כדי שאנשים יוכלו להגיע למרפאות קופת חולים ולסופרים, כדי לרכוש מוצרי מזון".