אישה מאזור העמקים תובעת רופא בטענה כי נתן לה הורמון גברי להגברת החשק המיני, וכתוצאה מכך היא סובלת כעת משיעור יתר בכל חלקי גופה ובמיוחד בפניה. בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בנצרת צוין כי האישה, בשנות השלושים לחייה, פנתה לרופא המשמש גם כסקסולוג לאחר שסבלה במשך תקופה ארוכה מחוסר חשק מיני.
תכירו: מדריכת זומבה ערבייה ראשונה בצפון מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
לאחר שהיא ובן זוגה פנו לייעוץ זוגי כדי לשקם את מערכת היחסים ביניהם, המליצה המטפלת הזוגית לפנות לסקסולוג מומחה שיטפל בעניין באופן מקצועי. בתום חיפושים ממושכים הגיעה האישה לרופא המטפל במיניות ושטחה בפניו את בעיותיה. לאחר מספר פגישות וכמה ניסיונות לטיפול בדרכים שונות, המליץ לה הרופא על תוספת של הורמון גברי מסוג טסטוסטרון שיגרום להגברת החשק המיני שלה.
על פי כתב התביעה, הרופא הסביר לה כי מדובר בטיפול פשוט ומוכר וכי ההורמון ניתן בכדורים, בזריקות ואפילו במדבקות, והוא ידוע בהעלאת החשק המיני ואף ניתן לנשים לאחר כריתת שחלות שבעקבותיה הן סובלות מירידה בחשק. כמו כן נטען בתביעה כי הרופא מעולם לא ערך לה בדיקות דם כדי לקבל את תמונת ההורמונים בגופה, ולא הסביר לה על הסכנות הטמונות בלקיחת ההורמונים.
עוד צוין בכתב התביעה כי לאחר תקופה שהאישה החלה לקחת את ההורמון, חל שיפור משמעותי ועלייה בחשק המיני והזוגיות בין בני הזוג חזרה לפרוח, אך לאחר תקופה של חודשיים וחצי החלה האישה לסבול משיעור יתר בגופה ובמיוחד בפניה.
בתחילה לא ייחסה לכך חשיבות, אך לאחר מכן החלו להופיע גם פצעי אקנה. היא פנתה לרופא עור, וכשהתברר לו שהיא נוטלת את ההורמון הוא הציע לה לחדול מכך, מאחר שייתכן בין ההורמון לתופעות השיעור והאקנה.
לטענתה של האישה בכתב התביעה, היא חזרה לרופא שנתן לה את ההורמון וזה השיב כי אין קשר בין השניים ושתמשיך לקחת אותו עוד כחודש. אם התופעות לא ייפסקו, כך טען על פי התביעה, הוא יבדוק שוב את העניין.
לטענת התובעת היא החלה לסבול מתופעת שיעור קשה באזור הפנים והרגישה דחויה ליד בן זוגה, התביישה שייגע בפניה והתביישה להגיע איתו למצבים אינטימיים. היא הפסיקה מיד לקחת את ההורמון ופנתה לרופא מומחה שאיזן את ההורמונים בגופה. כעת, לטענתה, היא נזקקת לטיפולי לייזר להסרת השיער שעלותם אלפי שקלים. האישה תובעת את הרופא בסכום של 350 אלף שקלים על טיפולים עתידיים, על נזק גופני שנגרם לה ועל עוגמת נפש.
בא כוחו של הרופא מסר בתגובה: "ההורמון הגברי ידוע בהעלאת החשק המיני והוכיח את עצמו בהיסטוריה הרפואית בעבר ובהווה. מרשי הסביר לאישה את הסיכונים האפשריים, ולמרות זאת היא החלה בטיפול".