הסיפור הבא יכול להישמע לכם כלקוח מסצנה בסרט דמיוני, אך מסתבר כי המציאות עולה על כל דמיון. תושב אזור הצפון, באמצע שנות השלושים לחייו, חשד כי אשתו היפה בוגדת בו ומנהלת קשר רומנטי עם גבר אחר. הוא פנה לחוקר ושכר את שירותיו כדי שיבדוק אם ההשערות שלו נכונות.
יועצת פיננסית: כך נראים חיי כקלפטומנית מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
"הבחור פנה אליי וביקש להיפגש, בפגישה הוא סיפר לי שאשתו החלה לאחרונה לצאת מהבית לעיתים קרובות בכל מיני תירוצים, וכשהוא הציע לה שייקח אותה היא תמיד מצאה דרך להתחמק. בנוסף היא הגיעה הביתה מהעבודה בשעות לא שגרתיות. הוא נתן לי פרטים עליה והתחלתי את המעקב אחריה", סיפר החוקר.
אחרי כמה ימים של מעקב ראה החוקר כי החשדות של הבעל היו נכונים. הוא גילה כי האישה נפגשה עם גבר מספר פעמים, בחלק מהן הם בילו אצלה במשרד לאחר שעות העבודה כשהמשרד היה ריק.
הוא צילם אותם מסתובבים בתל אביב ומטיילים כזוג אוהבים בשפת הים ואפילו סועדים יחד במסעדת יוקרה, כל זאת כאשר הבעל חשב שאשתו האהובה נמצאת בעבודה. באחת הפעמים אף בילו השניים בביתם של בני הזוג כשהבעל היה באירוע מטעם עבודתו וחזר לפנות בוקר, וגם את זה תיעד החוקר הפרטי.
לאחר שלושה שבועות של מעקבים וצבירת ראיות כנגד האישה, נפגש החוקר הפרטי עם הבעל כדי להציג בפניו את הממצאים. השניים נפגשו כשהחוקר מסביר לבעל, עוד לפני שהראה לו את הממצאים, כי אשתו אכן נפגשת עם גבר אחרי מאחורי גבו ואף מנהלת איתו רומן.
אלא שכאשר הראה החוקר לבעל את הממצאים, הסתבר שהוא פספס פרט חשוב מאוד בחקירה - הבחור איתו בגדה האישה הוא גיסה, אחיו של הבעל שנותר המום ממראה עיניו.
הבעל, שהיה בסערת רגשות מרגע שצפה בתמונות ובקטעי הווידאו, התקשה להירגע. "שנים רבות אני חוקר פרטי ואני רואה כל מיני סיפורים הזויים אבל דבר כזה עוד לא קרה לי - שאח מנהל רומן עם אשתו של אחיו. הלקוח שלי פרץ בבכי כמו ילד קטן.
"הוא אמר שמילא אם אשתו הייתה בוגדת בו - זה אמנם כואב וקשה אבל יש דרכים לפתור את זה לכאן ולכאן - אבל הוא לא ידע איך להתמודד עם האח שהוא בשר מבשרו. זה אחד הסיפורים העצובים שטיפלתי בהם. למיטב ידיעתי הזוג נפרד, אך אני לא ממשיך להיות בקשר עם לקוחותיי לאחר ביצוע העבודה ולכן אין לי מושג. אין ספק שזה מסקרן".