חברת קונקס בטבריה ממתגת עצמה תחת שמה של החברה האם - ויאוליה טרנספוטיישן. בעקבות השינוי החליטו בחברה לשנות גם את צבע האוטובוסים, להעניק תלבושות אחידה לנהגים, ואף להציע לנוסעים כרטיס רב קווי לנסיעה בכלל קווי האוטובוס בעיר.
לאחרונה, נתקלו הנוסעים בתחבורה הציבורית בטבריה בחברה חדשה. מה שחלקם לא יודעים שזו בעצם אותה גברת בשינוי אדרת. השינוי הגיע בעקבות החלטתה של החברה האם לאחד את כלל החברות שבבעלותה במיתוג מחודש תחת שמה.
בקונקס לא הסתפקה רק בשינוי השם, וכחלק מתהליך המיתוג, החברה שינתה גם את הצבעים של האוטובוס מכחול, לבן וצהוב לצבעים שהאדום והלבן שולטים בהם. כמוכן, נהגי החברה ילבשו מעתה תלבושת אחידה שעליה מתנוסס הלוגו החדש של החברה, כאמור.
בנוסף, החליטו בחברת הנסיעות לקדם חידוש נוסף עבור תושבי העיר שיוכלו בקרוב להשתמש בכרטיס חכם. כרטיס הינו פלסטיק בגודל כרטיס אשראי, אותו ניתן להטעין בסכומים שונים. הכרטיס מחשב אוטומטית הנחות שניתנות כיום לפי זכאויות שונות: אזרח ותיק, סטודנט, תלמיד וזכאי ביטוח לאומי.
יש לציין, כי בעתיד יהיה ניתן להשתמש באותו כרטיס בכל חברות התחבורה הציבורית. את הכרטיס ניתן יהיה להטעין באוטובוסים, והוא יונפק בעמדות ההנפקה ללא תשלום ויישא עליו את תמונתו של בעל הכרטיס ופרטיו האישיים.