בית משפט השלום בקריות האריך בתחילת השבוע, ביומיים, את מעצרו של תושב עפולה בשנות ה-50 לחייו, שנעצר בחשד כי בעת נסיעה מעפולה למרכזית המפרץ שלף את איבר מינו, לכאורה, והחל לבצע מעשים מגונים תוך שהוא מסתכל על אחת הנשים שהיו באוטובוס.
2 צפייה בגלריה
אוטובוס
אוטובוס
אוטובוס
(צילום: רועי אלמן)
החשוד נעצר בסוף השבוע וביום ראשון הובא להארכת מעצר שנייה, בבית משפט השלום בקריות. נציג תחנת זבולון, עו"ד איאד מוראד טען כי מאז המעצר הראשון החקירה קודמה אך עדיין לא אותרה המתלוננת בתיק וכי עדיין יש צורך בגביית עדויות ותפיסת מצלמות.
סניגורו של החשוד, עו"ד פארס בריק ביקש לדעת האם יש תמונות של החשוד מבצע מעשים מגונים אך נציג המשטרה סירב לענות לשאלה. נציג המשטרה ציין כי החוקרים ניסו ליצור קשר עם המתלוננת אך לא איתרו אותה, לאחר שהיא פנתה למאבטחים של חברת האוטובוסים ולא המתינה לבוא ניידת המשטרה.

2 צפייה בגלריה
מרכזית המפרץ
מרכזית המפרץ
מרכזית המפרץ
(צילום: נחום סגל )

עו"ד בריק ציין בדברי הסיכום, כי מדובר באדם ללא עבר פלילי ולא הייתה לו כל היכרות עם הנוסעים האחרים באוטובוס. הסניגור התרעם על התמשכות החקירה ואי ביצוע פעולות בסיסיות וביקש לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

קראו עוד:

השופטת אלואז זערורה קבעה בהחלטתה כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו וכי קיימות עילות מעצר, הן מסוכנות לציבור והן חשש לשיבוש חקירה. עם זאת ביקרה השופטת את המשטרה, שלדבריה מנהלת את החקירה בעצלתיים ודרשה מהחוקרים להשלים את פעולות החקירה בהקדם. השופטת פסקה כי החשוד יישאר במעצר יומיים נוספים.