עיריית יקנעם עילית והרשות למקרקעי ישראל חתמו על הסכם עם רשות הניקוז על השלמת עבודות פיתוח שביל הליכה ורכיבה על אופניים בפארק האקולוגי ע"ש רה"מ אריאל שרון ז"ל לכיוון נחל השניים ועד ליציאה לכביש 672.
1 צפייה בגלריה
נחל השניים
נחל השניים
נחל השניים
(צילום: דוברות עיריית יקנעם עילית)
אורך המקטע של העבודות בחלק זה עומד על כ-800 מטרים, ועלות שלב זה של הפרויקט נאמדת בכשני מיליון שקל ואלו ימומנו על ידי העירייה, רשות מקרקעי ישראל ורשות הניקוז. בתום העבודות יוכלו הבאים לטייל בשביל ולרכב לכל אורכו וליהנות מהטבע הירוק והפורח שמסביב, ממרבדי הפריחה ומהנופים המדהימים.
בנוסף לעבודות להשלמת השביל דואגות הרשויות כאן גם למאגרים לאיסוף מים במקום כך שמי הגשמים שירדו יאספו ויוזרמו לנחלים שבמקום ויתרמו רבות לזרימתם. איסוף המים והזרמתם לנחלים מתאפשר רבות בזכות הרחבת שטח השיפוט של יקנעם שאושר לאחרונה לעירייה בחלק שבין אליקים לפארק מבוא כרמל. הצפי לתחילת העבודות הוא כשבועיים והצפי לסיומן הוא תוך כ- 4-5 חודשים.

קראו גם:

ראש העיר סימון אלפסי: "כעיר ירוקה בטבע וכעיר שמעודדת לספורט אנו לאורך השונים דואגים לשבילי הליכה ורכיבה על אופניים בכל רחבי העיר. יקנעם התברכה בטבע ירוק ופורח ואני שמח שאנו מנגישים אותו לכולם. אני סמוך ובטוח שלאחר השלמת הפרויקט התושבים ייהנו משביל הליכה ורכיבה לצד טבע יפיפה ונופים מדהימים".