תחביב אישי: "ספורט וכושר גופני. יש לי גם תעודה כמאמנת כושר".
2 צפייה בגלריה
עידית ברקוב חדד
עידית ברקוב חדד
עידית ברקוב חדד
(צילום: אביהו שפירא)

מקצוע אהוב/לא אהוב כתלמידה: "המקצוע האהוב עלי תנ"ך מוגבר ולשון עברית, בזכות המורות המיתולוגיות של בית הספר שושנה פרל ושרה אלמוג. המקצוע הלא אהוב היה מתמטיקה, שנחשב בעיניי אז ל'טראומטיקה'".
איזו תלמידה היית? "כבת בכורה למנהל בית ספר ולאיש חינוך הייתי חייבת להצדיק את הטייטל. הייתי תלמידה טובה, נעימת הליכות ובעלת מוטיבציה. מאוד חברותית ופעילה בתנועות נוער, יחד עם זאת מרד הנעורים לא פסח גם עליי והמבין יבין. השוק המקומי היה צמוד לבית הספר ובמהלך שיעור ספורט הלכתי לקנות סוכריות גומי בשוק".
רגע בלתי נשכח כמורה: "כשבתי הבכורה הייתה לקראת חתימת השירות הצבאי, היא התייעצה איתי לגבי מסלול לימודים בתחום ההוראה. היא אמרה לי: 'אני רוצה להיות כמוך'. זה מסוג הרגעים שבהם הבנתי שאני לוקחת איתי את החינוך הביתה".
מה יש לך במגירה הראשונה בשולחן במשרד? "מונח אחר כבוד ספר התנ״ך, ׳ספר הספרים׳ הנצחי. אני נוהגת לקרוא אותו מדי שבוע, הספר הזה מסמל בעיניי את תמצית השליחות החינוכית והמוסר הנדרש למימושה, מזכיר כל העת שבאנו לכאן לעשות טוב ולהפיץ טוב. במגרה השנייה - מסטיקים ללא סוכר, תמרים וחטיפי חלבון".
למה רצית להיות מנהלת? "זו הדרך הכי טובה להשפיע על התרבות הארגונית וליצור את הפלטפורמה המתאימה לצמיחה ולהצלחה של כל חברי הקהילה החינוכית ובאמצעותם לזרוע זרעים שיהפכו אותנו לחברה ישראלית טובה יותר".

2 צפייה בגלריה
עידית ברקוב חדד
עידית ברקוב חדד
עידית ברקוב חדד
(צילום: אביהו שפירא)
קראו גם:

ספר קריאה שאת ממליצה לתלמידים לקרוא: "ממליצה בעיקר לקרוא. יש משהו בספר ובמילה הכתובה שהוא נכון ומשמר את האדם ביסודות הכי חשובים וערכיים שהוא מייצג".
דמות היסטורית ישראלית שאת מעריכה: "ראש הממשלה הרביעי גולדה מאיר. דוגמה ומופת ליושר פנימי, לקיחת אחריות ואינטגריטי".
מה הם כללי המשמעת שלך: "הופעה וכללי התנהגות המכבדים את המקום, התנהלות מתוך ערכים וכבוד לכל באי קהילת בית הספר, עמידה ביעדים הפדגוגיים והחברתיים ערכיים".
הטיפ הכי גדול שאת יכולה לתת לתלמידים שלך: "'תעבדו קשה'. ההצלחה היא לא תוצאה של כישרון מולד או גאונות, או איזה יתרון שיש למישהו על פני השני. הצלחה היא תוצר של התמדה, זיעה ועבודה קשה. אני מאמינה שכל נער שידבוק בחלום שלו, ברצון שלו להצליח ולנפץ את תקרת הזכוכית האישית שלו, ישיג אותו רק אם יידע להתעקש ולא לוותר על החלומות".