משכן חדש ומודרני למועצת רמת ישי. מאז כינונה של המועצה היא פעלה מהמשרדים ברחוב הערבה 11 וכעת מתחדשת המועצה במשכן חדש אליו עברו השבוע מחלקות המועצה והעובדים.
2 צפייה בגלריה
ישיבה ראשונה בלשכה החדשה של ראש המועצה
ישיבה ראשונה בלשכה החדשה של ראש המועצה
ישיבה ראשונה בלשכה החדשה של ראש המועצה
(צילום: מועצת רמת ישי)
בית המועצה החדש ממוקם בקניון בקדמת ישי, הוא משתרע על שטח של כ-1200 מ"ר ומרכז בו את כל מחלקות המועצה. מדובר בשדרוג השירות לתושבים, שכן משרדי המועצה הישנים פעלו במבנים בני עשרות שנים, כאשר חלק מהמחלקות מפוזרות ברחבי הישוב.
מבנה המועצה החדש מאגד בו את כל מחלקות המועצה כולל בין היתר חדר לישיבות מליאה המצויד במערכת מולטי מדיה מתקדמת, חדרי ישיבות, אזורי המתנה, משרדים למחלקות השונות ועמדת מודיעין.
עלות הפרויקט למעלה מ- 13 מיליון שקלים והוא כולל בין היתר את רכישת השטח, תיכנון, ריהוט, ציוד ואבזור המשרדים. בהמשך יוכשרו 200 מ"ר נוספים עבור חדר הפעלה מתקדם שישמש את מערך החירום.

2 צפייה בגלריה
אולם הישיבות
אולם הישיבות
אולם הישיבות
(צילום: מועצת רמת ישי)
קראו גם:

לאחרונה הוכשר בסמוך לקניון מגרש חניה ובו כ 60 מקומות חניה לנוחיות המבקרים. את הפרויקט הוביל ראש המועצה עפר בן אליעזר יחד עם מנכ"ל המועצה איציק זכאי.
בן אליעזר: "בית המועצה החדש מהווה בשורה אדירה בשיפור השירות לתושבים ומהווה סביבת עבודה מודרנית ומתקדמת לעובדים והוא יאפשר מוטת שליטה טובה יותר ומתן שירות לתושבים בתנאים מיטביים. המבנה עצמו מותאם לעולמם המודרני, מבחינת התשתיות, הנראות והדיגיטציה. אחד מהיתרונות הגדולים של בית המועצה החדש הוא שכל השירותים נמצאים במקום אחד. המשרדים מונגשים והצבנו בהם עמדות המתנה ידידותיות ועמדת מודיעין להקל על ההתמצאות".