תחביב אישי: "כתיבה, ריקוד ובעיקר לעשות דברים שמשמחים את הנפש".
2 צפייה בגלריה
מיכל פופלינגר
מיכל פופלינגר
מיכל פופלינגר
(צילום: אלעד גרשגורן)

מקצוע אהוב/לא אהוב כתלמידה: "כתלמידה אהבתי את שיעורי נביא ולשון. מאוד התחברתי לסיפורי התנ"ך והייתי בקיאה בהם. המקצוע הפחות אהוב היה מתמטיקה כי משהו בחיבור שלי למורה היה פחות טוב".
איזו תלמידה היית? "תלמידה טובה בסך הכל. ילדה ממושמעת, לומדת יפה, מכינה שיעורי בית ומתרגלת".
רגע בלתי נשכח כמורה: "התלמידה שלי היימנוט קסאו מביה"ס שבט סופר בו עבדתי נעלמה ואיננה. זו תלמידה שחינכתי בכיתה א' ואהבתי מאוד וזה שאין קצה חוט להיעלמותה, זה דבר קשה מנשוא".
מה יש לך במגירה הראשונה בשולחן במשרד? "משהו מתוק וטישו לשני צרכים - לחמם את הלב או לשבת ולהכיל כשמישהו פורק מולי ואני צריכה להיות שם בשבילו, בין אם זה תלמיד ובין אם זה מישהו מהצוות".
למה רצית להיות מנהלת? "יש לי יכולות ניהוליות טובות. הרגשתי שנתתי את כל כולי בתחום ההוראה בתפקיד של מורה ורציתי להתקדם הלאה לתפקיד עם כובד משקל רחב יותר. אני מרגישה שיש לי הרבה מה לתת בתחום הבינאישי".

2 צפייה בגלריה
מיכל פופלינגר
מיכל פופלינגר
מיכל פופלינגר
(צילום: אלעד גרשגורן)
קראו גם:

ספר קריאה שאת ממליצה לתלמידים לקרוא: "'כראמל'. גם על 'הארי פוטר' אני מאוד ממליצה. 'כראמל' נכנס לעולמם של הילדים ומאוד מסקרן ומושך אותם ו'הארי פוטר' נכנס לעולם הדמיוני יותר, זה משהו שחשוב בעיניי לפתח אצל ילדים, מעבר לאוצר מילים ועושר לשוני שאפשר למצוא בספרים האלה".
דמות היסטורית ישראלית שאת מעריכה: "גולדה מאיר. בעיקר על עצם היותה אישה פורצת דרך".
מה הם כללי המשמעת שלך: "כשיש סדר וכללים נכונים וברורים זה יוצר הגנה לכולם וההגנה הכי חשובה לנו, היא שהילדים יהיו במקום של מוגנות".
הטיפ הכי גדול שאת יכולה לתת לתלמידים שלך: "שצריך לנצל כל רגע במקום שבו אתה נמצא כדי להפיק את הטוב ביותר בעצמך ולא לחכות למחר או לעוד כמה שנים כדי לחזור להשלים פערים אחורה".