תחביב אישי: "ללמוד. אני סקרנית וקוראת ספרים להנאתי. אני גם אוהבת ללכת, יש לי שני כלבים בשם טימון ופומבה ואני אוהבת לצאת איתם להליכות".
2 צפייה בגלריה
סנדרה ברגר
סנדרה ברגר
סנדרה ברגר
(צילום: שרון צור)

מקצוע אהוב/לא אהוב כתלמידה: "את מקצוע האמנות לא אהבתי כילדה. בתקופת בית הספר היסודי, שחצי ממנה הייתי בקולומביה, לא אהבתי לקרוא. אבל כשהגעתי לישראל פתאום הייתי אלופה בקריאה באותיות לועזיות. המתמטיקה לא הייתה קלה עבורי, אבל מאוד עניינה ואתגרה אותי".
איזו תלמידה היית? "מגיל צעיר הצבתי לעצמי מטרות. אימי תמיד הייתה אומרת לי 'את חייבת ללמוד שלא תהיי כמוני', כי החיים שלה היו מורכבים. פשוט הלכתי ללמוד והצבתי לעצמי מטרות. כשהגעתי לישראל בכיתה ג' לא התחברתי לספורט והחלטתי לקחת את זה כאתגר והתחלתי להתאמן והפכתי להיות נציגת בית הספר בתחרויות ספורט".
רגע בלתי נשכח כמורה: "כל יום הוא רגע בלתי נשכח".
מה יש לך במגירה הראשונה בשולחן במשרד? "התמונה של המשפחה שלי, שיהיו לצידי. במקום של ניהול לפעמים אתה לבדך וזה משהו מחזק".
ספר קריאה שאת ממליצה לתלמידים לקרוא: "סדרת הספרים כראמל. זה פשוט ספר מקסים, אני והבן הצעיר שלי יושבים וקוראים יחד, הוא קורא את הקומיקס של הצעירים ואני את החלק הלא מנוקד".

2 צפייה בגלריה
סנדרה ברגר
סנדרה ברגר
ברגר. נערכת לשנת תשפ"ה
(צילום: שרון צור)
קראו גם:

דמות היסטורית ישראלית שאת מעריכה: "אני מאוד מעריכה נשים חזקות. כל מי שעשתה דרך, כמו זוכת פרס נובל עדה יונת".
מהם כללי המשמעת שלך? "אני מצפה מהתלמידים קודם כל שיהיו בני אדם, תהיו ערכיים ותראו את האחר. זה מה שהוביל אותי כל הזמן, איפה אני יכולה עוד לעזור ולתרום ולא להיפך".
הטיפ הכי גדול שאת יכולה לתת לתלמידים שלך: "לא לפחד להיות אתה. תהיה אמיתי, תראה את הסביבה, תהיה בטוח בעצמך. תרשה לעצמך להיות אהוב, אוהבים אותך".