אבל כבד נפל הערב (שני) על תושבי קרית שמואל עם היוודע דבר האסון על נפילתו של סא''ל נתנאל (נתי) אלקובי, מפקד גדוד 630 של גבעתי, שנהרג ברצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
סרן במיל' נתנאל אלקובי ז"ל
סרן במיל' נתנאל אלקובי ז"ל
סא''ל במיל' נתנאל אלקובי ז"ל
(צילום: דו"צ)

אלקובי, נשוי לשרית ואב לחמישה ילדים, עובד כשף. בשנת 2019 נבחר אלקובי להיות מצטיין הרמטכ"ל, כשהיה בתפקיד סרן במיל'. אז סיפר כי התגייס בשנת 2006 לחטיבת גבעתי, שם עבר מספר תפקידים עד תפקיד סמ"פ בחטיבה. במסגרת שירותו הוביל מחלקה של לוחמים במבצע עפרת יצוקה, ואמר: "שם הרגשתי שאני תורם ומגן על המדינה שלי".

קראו עוד:

באותן השנים שירת אלקובי במילואים כמפקד פלוגה בגדוד 630, אשר נותן מענה לכל צרכי החטיבה בשגרה ובחירום ומתמקד בעבודת ההגנה על יישובי העוטף. בראיון לעיתונות, כשנשאל מדוע לדעתו קיבל את אות ההצטיינות השיב: "אני מאמין שזה בגלל שאני מגיע להרבה ימי מילואים, הצלחתי בתור מ"פ להביא את הפלוגה שלי להישגים גבוהים בגדוד ובחטיבה".

2 צפייה בגלריה
סרן במיל' נתנאל אלקובי ז"ל
סרן במיל' נתנאל אלקובי ז"ל
במהלך עבודתו כשף. אלקובי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

לפני כשבעה חודשים נפטרה אמו של נתנאל, מרים אלקובי. בעמוד הפייסבוק שלו הוא העלה את מודעת האבל ורשם: "אמא שלי! הלביאה שלי! השארת לי חור בלב בצורה שלך. אוהב לנצח".
חברו, בן בנימין מקרית ים, ספד לו בפייסבוק: "נתי חבר יקר ואהוב הלב מסרב להאמין ולקבל את הבשורה הקשה שמסרת את חייך עבור מדינת ישראל נלחמת למען המולדת. קשה להאמין שזה נגמר, החיוך שלך יישאר בליבי לנצח. נוח על משכבך בשלום חבר יקר ותהיה מליץ יושר על כל משפחתך היקרה תשמור עליהם מלמעלה תשמור על האישה הילדים ועל אבא והאחיות היקרות. נזכור אותך לנצח חבר יקר".