לאחר כניסתו המדוברת של שרון בניפוסי מבית שאן לבית האח הגדול (ערוץ 13), הנה כמה דברים שלא ידעתם ולא הכרתם עליו.
1 צפייה בגלריה
שרון בנפוסי
שרון בנפוסי
שרון בנפוסי
(צילום: דודו כהן)
את יום הולדתו ה-26 חגג שרון בבית האח הגדול בשבוע שעבר. הוא התעורר בשיר בוקר לשיר של להקת הסקורפיונס אותה הוא אוהב ולצלילי שיר הנושא של הסרט גריז. האח הגדול דאג לפנק את שרון גם בזר פרחים ועוגה.
כניסתו של שרון לבית האח הגדול הייתה בהפתעה, ערב לאחר יריית הפתיחה של בית האח. שרון היה באותו ערב בהופעה של שמעון בוסקילה באמפי שוני לצד הוריו, כאשר בעיצומה של ההופעה האח הגדול פנה לשרון שהיה בקהל והציע לו להשתתף כדייר בבית האח הגדול. שרון הנרגש לא היסס לרגע וענה בחיוב.
שרון בניפוסי נולד וגדל בעיר בית שאן להוריו שאול ומירי בניפוסי. הוא בן יחיד, אח לליהי הבכורה, ולאחיותיו דניאל ואורי הקטנות ממנו. שרון אהוב ונאהב על העיר שלו ותמיד מצחיק את כל הסובבים אותו. הוא מפורסם בחיקויים שהוא נוהג לעשות של אישיות מעירו בית שאן, של דמויות מהממשלה ושל אמנים בארץ ובעולם.
שרון עשה שירות צבאי מלא בזיקים, היה סמל מבצעים בחמ"ל ואף מצטיין ,במהלך תפקידו במלחמת צוק איתן נטל חלק בסיכול חדירת מחבלים שהיו בדרך לבסיס בו שירת.
שרון אוהב לשמוע מוזיקה מכל הסגנונות ובעיקר רוק של שנות ה-60 , שנות ה-70 וה-80.
הלהקות האהובות עליו הן להקת 'פינק פלויד', 'לד זפלין' וכמובן להקת הסקורפיונס, אליהם הוא הלך כמה פעמים להופעות ברחבי העולם. הוא גם למד משחק בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין בתל אביב.
לאחר סיום הלימודים השתלב בתעשיית המשחק. תפקידו הראשון היה בתור חייל בסדרת תאג"ד, בנוסף שיחק בסדרה 'מלכות' לצד ריטה ונופר סלמן. במקביל שיחק שרון בסדרה שנות ה-90 בתפקיד אחד התלמידים של שוקי חלבי, וגם כיכב בסדרה 'שנות הירח' של הזמר אביב גפן.
שרון אוהד של קבוצת הכדורגל מכבי נתניה. בשבתות הוא אוהב ללכת לשחות בנחל האסי בקיבוץ ניר דוד ובגן השלושה.