עדי שבח-יצחקי ממושב מגן שאול שבמועצה האזורית הגלבוע, מנהלת פעוטון פרטי, נדבקה בימים האחרונים פעם שנייה בקורונה.
2 צפייה בגלריה
עדי שבח-יצחקי
עדי שבח-יצחקי
עדי שבח-יצחקי
(צילום: פרטי)
בפעם הראשונה ששבח-יצחקי נדבקה זה היה בדיוק לפני שנה, בינואר 2021, בעיצומו של הגל השלישי עוד בטרם הגיעו החיסונים.
"כמעט בכלל לא היו לי תסמינים כשנדבקתי בפעם הראשונה. הייתי שבועיים בבידוד ולא חששתי מהנגיף. אני טוענת שזו שפעת לכל דבר", אמרה שבח-יצחקי ל'מיינט העמק', "על העבודה זה השפיע. כי הוצאתי את כל הגן לבידוד ומיד לאחר מכן היה סגר ויצא שתקופה ארוכה לא עבדנו. זו הייתה פגיעה בילדים, בהורים ובנו כעסק. המחלה עצמה לא הייתה קשה אלא ההשפעות הנלוות שלה".
את יודעת איך נדבקת בפעם השנייה?
"הגן היה בבידוד בגלל ילדה מאומתת ורק שבוע אחרי שנחשפתי לילדה לא הרגשתי טוב. היו לי תסמינים רגילים של קצת צינון וקצת שיעול. הגעתי למיון בגלל סיבה אחרת, שם עשו לי שם בדיקה לקורונה ויצא שאני חיובית. אם לא הייתי הולכת למיון לא הייתי מגלה בכלל".
את מחוסנת?
"התחסנתי בחיסון אחד כי אני מחלימה מקורונה. התחסנתי כדי להימנע מלהידבק שוב והנה זה חזר על עצמו כך שהחיסון לא מוכיח את עצמו מבחינתי ועוד מבחינת הרבה אנשים".
2 צפייה בגלריה
בדיקות מהירות של מד"א
בדיקות מהירות של מד"א
מתחם בדיקות מהירות של מד"א. מה היא חושבת על הבידודים?
(צילום: מד"א)
קראו גם >>>
כשגילית שאת פעם שנייה חיובית לקורונה איך הרגשת?
"אני שומעת על כאלה שהתחסנו שלוש פעמים ונדבקו. לא הייתי מופתעת שנדבקתי. כולם בגדול נדבקים. חייבת לציין שהחברים והמשפחה התפלאו שנדבקתי שוב. האמת שזה מוזר שנדבקתי שוב".
שאלת את עצמך מה הקורונה רוצה ממך?
"אני לא לוקחת את זה אישית".
מה דעתך על הבידודים?
"ילדים צעירים לא צריכים להיכנס לבידוד. ילד שלא מרגיש טוב לא אמור להגיע למסגרת חינוכית וזה לא משנה מה יש לו - שפעת, קורונה או משהו אחר. הבידוד במערכת החינוך הוא דבר מיותר. צריך ללמוד לחיות עם הקורונה ובלי בידודים".
איך העברת את הזמן בבידוד?
"אפייה, בישולים, לימודים עם הילדים ופינוקים. עובר בסדר. לא מתלוננת".