אם הכל ילך כמתוכנן, כבר בקיץ 2023 יוכלו תושבי נוף הגליל ליהנות מפארק מים מושקע במיוחד שיעניק לילדים וגם למבוגרים בילוי מהנה במגלשות מים בגובה של 12 מטרים, מתקני מים בעיצוב חדשני של עמודי ערפל, מזרקות, פטריות וקשתות, עולם הילד ועוד שפע אטרקציות מרעננות לימי הקיץ הלוהטים של החופש הגדול. הפרויקט יצא השבוע למכרז ולהזמנת המתקנים המיוצרים בחו"ל.
1 צפייה בגלריה
פארק מים עם כמה מתקנים
פארק מים עם כמה מתקנים
פארק מים עם כמה מתקנים
(הדמיה: אדריכלים V5)
פארק המים יוקם במתחם בריכת הקאנטרי ושטח הבריכה העירונית הישנה. מהעירייה נמסר כי המתקנים יהיו מותאמים לילדים ולמבוגרים ולצדם יושארו שטחי דשא מרווחים לישיבה ולמיטות שיזוף.
מהעירייה נמסר כי ראש העיר רונן פלוט ביקש ממתכנני הפארק להקצות בריכת פנאי ולהקימה נוסף על בריכת השחייה הקיימת כדי להקל על העומס בחודשי החופש הגדול ולאפשר ויסות בין המעוניינים לשחות לבין המשתכשכים במים. עוד נמסר מהעירייה כי תחילת העבודות להקמת הפארק מתכננת לחודש אוקטובר הקרוב, מיד עם סיום עונת הרחצה.
יצוין כי עם כניסתו של ראש העיר פלוט לתפקיד, הוא שם דגש על שדרוג פעילות הפנאי של התושבים: הוקם מחדש מתחם הבריכה המחוממת בהשקעה של כ־40 מיליון שקלים, כולל מתחם הספורט ורחבת הריקודים הנוסטלגית. כמו כן שופץ באופן יסודי מתקן האצטדיון העירוני גרין ובימים אלה מושלמות העבודות להקמת אצטדיון נוסף לנוער ברמה של ליגת העל.
קראו גם >>>
ברשימת מתקני הפנאי החדשים שעומדים להנאת תושבי העיר נמצא גם נופארק - הפארק העירוני החדש הכולל אגם אקולוגי, פלנטריום, גן בוטני ופינת חי, מתחם מיני לונה פארק חדש המופעל באמצעות החברה הכלכלית וקולנוע עירוני המופעל על ידי רשת המרכזים הקהילתיים.
שני פרויקטים נוספים בתחום הבילוי והפנאי נמצאים בשלבי תכנון מתקדמים לקראת ביצוע: אומגת האקסטרים הארוכה ביותר בארץ באורך של כ־700 מטרים שתחבר את נופארק ליער צ'רציל ו'מסעדת נוף' שבנויה על צלע הר בנוף פארק ועל מרפסת הצופה לנוף הר תבור ושדות העמק.