תיכון חדש צפוי להיפתח לראשונה בתולדות רמת ישי החל משנת הלימודים תשפ"ו. אור ירוק לכך נתן שר החינוך יואב קיש בביקורו לאחרונה ברמת ישי כאורחו של ראש המועצה אסף אוברלנדר. עכשיו הנושא עבר לאישור הוועדה העליונה של משרד החינוך והכוונה היא לפתוח כיתה י' כאמור בשנת הלימודים תשפ"ו.
2 צפייה בגלריה
חטיבת הביניים היובל
חטיבת הביניים היובל
חטיבת הביניים היובל
(צילום: דוברות רמת ישי)

את נושא הקמת תיכון ברמת ישי העלה אוברלנדר בתחילת הפגישה בה השתתפו גם מנהלת המחוז במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון, סגני ראש המועצה, מיכאל שלמה ויו"ר וועדת חינוך שלומי מפודה, מנכ"ל המועצה איציק זכאי, מנהלת מחלקת החינוך פנינה שלזינגר, מנהלות בתי הספר ברמת ישי מיכל שן (שדות), ויקי דניאל (ארזים) ושרה וקנין (חט"ב היובל), המפקחת המתכללת שלומית ויזל ואנשי צוותו של השר. את הדור הצעיר ייצגה יו"ר מועצת הנוער ליאור בן הרוש.
כאמור שר החינוך נתן בפגישה את ברכת הדרך להקמת תיכון ראשון ברמת ישי והינחה את אנשי המשרד לסייע בנושא. על פי התכנון, התיכון יוקם על חלק מהשטח עליו נמצאת היום חטיבת הביניים היובל.

2 צפייה בגלריה
אסף אוברלנדר
אסף אוברלנדר
אסף אוברלנדר
(צילום: אגמדיה)
קראו גם:

ראש המועצה אסף אוברלנדר הודה לשר החינוך ומנהלת המחוז על ההבנה לצרכי רמת ישי. "זאת בשורה גדולה לתושבי רמת ישי והחלטה טובה שתחזק את היישוב. הילדים שלנו לא יצטרכו יותר לנדוד בבתי ספר תיכונים ברחבי העמק ומפרץ חיפה ויקבלו את החינוך הטוב ביותר ברמת ישי", אמר אוברלנדר.
בפגישה עלו נושאים נוספים ובהם אשכול הגנים החדש בשכונת פרדס וחסכון, שדרוג בתי הספר היסודיים ומענה לחינוך המיוחד.