בחירות 2024 במועצה האזורית עמק יזרעאל: שי יזרעאלי ממושב כפר יהושע, סגן ראש המועצה שמתמודד על ראשות המועצה, משוכנע שתושבי העמק מבינים מי צריך להיות ראש המועצה הבא של עמק יזרעאל.
2 צפייה בגלריה
שי יזרעאלי
שי יזרעאלי
שי יזרעאלי
(צילום: שרון צור)

"אני מרגיש את ההפנמה וההבנה של תושבי עמק יזרעאל לכך שיש לנו עמק מצוין ומועצה טובה מאוד בסטנדרטים גבוהים", אמר יזרעאלי, "אנשים הבינו שמה שהיה צריך לשמר אותו בצורה כזו או אחרת ולשפר על סמך הנתונים הטובים שיש לנו בעמק. על פי התמיכה והאחריות של תושבי העמק זה מראה שאני מנצח בסיבוב הראשון, אבל יש עוד שלושה מתמודדים והמרוץ יוכרע על חודו של קול. לכן אסור להיות שאננים".

2 צפייה בגלריה
שלט בחירות של שי יזרעאלי
שלט בחירות של שי יזרעאלי
שלט בחירות של שי יזרעאלי
(צילום: יוסי וקנין)

כמה שעות לפתיחת הקלפיות יזרעאלי מסביר גם למה הוא הכי ראוי לעמוד בראש המועצה האזורית החשובה במדינה.
"אני היחידי מכל הקבוצה של המתמודדים שבא עם ניסיון, ידע ויכולות", הסביר יזרעאלי, "אני הוא זה שיצעיד את המועצה ל-2040 עם כל התוכניות עבות הכרס, עם ההתנהלות מול משרדי הממשלה ומשרדי התכנון. כולם מכירים אותי ויודעים מה היכולות שלי. אני בא מעשייה ואני ממשיך בעשייה. אני היחידי שלא ממציא סיסמאות כי במדינת ישראל יש חוקים וצריך לקיים אותם, אין דרך אחרת. צריך לשפר ולתקן את מה שיש ונתאים את זה למערכות של 2030. אם זה בנושא פקקי התנועה שאנחנו נאבקים בהם באמצעות שיפור הכבישים ובכבישים חדשים שאנחנו מקדמים, דרך נושא הרכבות שאמורות לחצות את עמק יזרעאל: רכבת מכפר ברוך לתל אביב דרך משמר העמק ורכבת מטבריה שאמורה לחצות את העמק. אני לגמרי בקי ובתוך הדברים האלה. אני בא מתוך המערכת ובלי סיסמאות. אין זמן ללמוד. הציבור לא ירצה לשלם שכר לימוד עבור משהו שהוא לא יודע. זה מגיע לרמה כזו שאף אחד מהמועמדים לא יודע איפה חדר הנשק של המועצה".
קראו גם: