ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר, שפורש מתפקידו אחרי 17 שנות כהונה, הודיע בימים האחרונים לקראת הבחירות בשבוע הבא על תמיכתו בסגנו שי יזרעאלי לראשות המועצה.
2 צפייה בגלריה
ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו שי יזרעאלי
ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו שי יזרעאלי
ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו שי יזרעאלי
(צילום: שרון צור)

בצר נימק את החלטתו מדוע לדעתו תושבי עמק יזרעאל צריכים לבחור ביזרעאלי להיות ראש המועצה הבא. "אני מסיים עכשיו מעל 17 שנים כראש מועצה. קודם לכן הייתי 7 שנים סגן ראש מועצה", אמר בצר, "נבחרתי לתפקידי בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה וראיתי עד כמה עזר לי הניסיון שנצבר אצלי כסגן ראש המועצה להיכנס לנעלי ראש המועצה. לכן, אני רואה יתרון אדיר אצל שי יזרעאלי, מי שכיהן בחמש השנים האחרונות כסגן ראש המועצה וגם כיו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה 'היזרעאלים' ועשה זאת בהתנדבות שזה גם מראה על ערכיות".

2 צפייה בגלריה
שלט בחירות של שי יזרעאלי
שלט בחירות של שי יזרעאלי
שלט בחירות של שי יזרעאלי
(צילום: יוסי וקנין)
קראו גם:

ראש המועצה בצר, שמכיר היטב גם את שאר המועמדים, מחדד את החלטתו לתמוך ביזרעאלי על מנת שהעמק, לדבריו, ימשיך להצליח.
"אי אפשר היום להמר", אמר בצר, "בייחוד שאנחנו עומדים מול אתגרים קשים: אנחנו בעיצומה של מלחמה שלא יודעים איך תיגמר ועם שלטון מרכזי שמאוד מורכב ומאתגר את כל החברה הישראלי. לכן אנחנו לא יכולים עכשיו לקחת חמש שנים קדימה ולהמר על מישהו שאין לנו שום הוכחה שהוא יצליח. זה לא זמן לעשות ניסיונות על מישהו שיכול לסכן את המועצה. צריך להבין שראש המועצה הוא הרשות המבצעת והוא תפקיד מאוד אחראי וחשוב ואם ראש המועצה מוצלח אז המועצה מוצלחת, לכן אני חושב שבעת הזאת התושבים צריכים להצביע לשי יזרעאלי עבור הניסיון שהוא צבר ואני גם בטוח שהוא יוכיח את עצמו".