התלמידה ליפז בן דיין מעפולה, הוזמנה השבוע ללשכתו של ראש העיר אבי אלקבץ יחד עם הוריה וראשי מינהל החינוך ובית הספר "אורט בן גוריון", לאחר שזכתה באות "כוכבת אורט" ארצית על פעילות חברתית לאורך השנה.
1 צפייה בגלריה
ליפז, הנהלת בית הספר והמורים בלשכת ראש העיר  קרדיט
ליפז, הנהלת בית הספר והמורים בלשכת ראש העיר  קרדיט
ליפז, הנהלת בית הספר והמורים בלשכת ראש העיר קרדיט
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
בן דיין, הגיעה לבית הספר כתלמידה דיפרנציאלית והפכה אט אט למובילה חברתית היוזמת ונמצאת בעשייה תמידית. היא מכהנת כיום כסגנית יו"ר מועצת התלמידים ופעולת רבות למען חבריה לספסל הלימודים ובנוסף מרכזת את השכבה הצעירה בקן של תנועת הנוער "הנוער העובד והלומד" בעיר. בתקופת הקורונה והסגרים סיפרה ליפז על עשייה משמעותית הן בבית הספר והן בתנועת הנוער בעיקר דרך הזום.
קראו גם >>>
ראש העיר, אבי אלקבץ וראש מינהל החינוך טינה ולדמן בירכו את ליפז לרגל זכייתה באות, לה על תרומתה. בבית הספר אורט אלון התרגשו אף הם מהזכייה ואמרה: "ליפז עושה תמיד מעל ומעבר, במיוחד בהיבט החברתי. לדוגמא במסגרת התכנית 'התפתחות אישית ומעורבות חברתית' הפועל בבית הספר היא הובילה פרויקטים רבים, הרבה מעבר לנדרש בתכנית, כי זאת דרכה".
ליפז מצדה התרגשה מאוד מהמעמד ואמרה: "כל אחד יכול לתרום בכל שלב בחייו, הסיפוק מובטח. אני מאמינה שערך הנתינה בונה את האישיות ולכן הייתי רוצה שתזכרו שאם רוצים הכל אפשרי. אל תתנו להגדרות להגדיר אתכם ותפרצו את תקרות הזכוכית שלפעמים קיימות רק בראש שלנו".