במסגרת מבצע יזום, שוטרי משטרת ישראל פשטו לפני מספר ימים (21.7.21) על דירה בעיר עפולה, שהייתה חשודה כבית בושת.
1 צפייה בגלריה
השוטרים בפעילות בדירה
השוטרים בפעילות בדירה
השוטרים בפעילות בדירה
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי הודעת המשטרה, הפשיטה נעשתה לאחר חקירה סמויה ואיסוף מודיעין. עם הפיכת החקירה לגלויה הגיעו השוטרים לדירה, כשמקום היה "קליינט" שיצא מהדירה ובפנים הייתה אישה (שנות ה-40 לחייה). היא עוכבה לחקירה.
מהמשטרה נמסר כי בחיפוש בבית נתפס כסף במזומן, חומרים המשמשים לכאורה שירותי מין (חומר סיכה, קונדומים משומשים – הקושרים לעבירת הזנות). נוסף לכך נמצאו שני טלפונים ניידים שעל פי החשד שימשו לתאום שירותי המין.
"בימים הקרובים ובהתאם להתפתחות החקירה, יישקל להוציא למקום צו סגירה מנהלי על ידי מפקד מחוז צפון וכן בתום החקירה, יועברו החומרים אל פרקליטות מחוז צפון לשקילת הגשת כתב אישום", נמסר מהמשטרה.
קראו גם >>>
במשטרה ציינו כי תופעת הזנות היא תופעה שלילית בה משולבת פעילות עבריינית רחבה יותר: ניצול, פגיעה גופנית ונפשית בנותני שירותי הזנות ולעיתים אף גם סחר בבני אדם. תופעת הזנות אף מעמידה בסיכון את מקבלי השירותים, הן בשל המערבות של גורמים עברייניים בהפעלתה והן בשל החשש לפגיעה בריאותית.
"נמשיך לפעול באופן יזום למיגור התופעה ואנחנו קוראים לאזרחים המוצאים את עצמם נפגעים מקיום פעילות מסוג זה באזור מגוריהם לפנות לתחנת המשטרה הקרובה", נמסר מהמשטרה.