הורי אחד הגנים בעפולה השתוקקו כמו כולם לרגע בו יפתחו את הגנים והם יוכלו לחזור לשגרה, אך לצערם לא עבר הרבה זמן עד שהם קיבלו את הבשורה ממנה חששו יותר מכל וכבר אתמול (שלישי) התבשרו כי התגלה שאחד הילדים בגן הוא חולה מאומת לקורונה ועליהם להיכנס לבידוד.
1 צפייה בגלריה
מתחם היבדק וסע של מד"א
מתחם היבדק וסע של מד"א
מתחם היבדק וסע של מד"א
(צילום: שרון צור)
הילדים למעשה נחשפו לילד ביום ראשון עם החזרה לגנים ואתמול (שלישי) בערב ההורים כבר קיבלו הנחייה להיכנס לבידוד יחד עם הילדים בעוד הגן ייסגר ויעבור חיטוי.
במהלך הסגר עפולה התהדרה בכך שהצליחה לחזור לטייטל של עיר ירוקה, אך החזרה המהירה של הגנים ללא שום קפסולות או מתווה מסוים שימנע הדבקה הובילו לכך שההודעה על המאומת הראשון הגיעה מהר מהצפוי. בתקווה כמובן שלא יהיו מאומתים נוספים.
אחת האמהות מהגן אמרה בנושא: "אתמול (שלישי) בשעה 20:30 קיבלנו הודעה על כך שנמצא חולה מאומת בגן ומיד קיבלנו מהגננת הנחיות לגבי תקופת הבידוד הנדרשת. לפי מה שנמסר לנו ההורים של הילד פעלו על פי כל הכללים, הקפידו ושמרו על ההנחיות ולא פחות חשוב מכך דיווחו בזמן על המקרה".
קראו עוד:
האם הוסיפה: "ישנו תסכול גדול להורים ולילדים להיכנס לבידוד כבר אחרי 3 ימים. כמובן שלצד הרצון לחזור לשגרה יש חשש תמידי, אבל לצערנו אנחנו מבינים שזו המציאות החדשה שאיתה נצטרך להתמודד. מאחלים בריאות איתנה לילד ומשפחתו וחזרה מהירה לשגרה לכולנו".
עוד עדכונים - חדשות עפולה והעמק