בשורות טובות מסניף הביטוח הלאומי בעפולה: בתחילת השבוע סיימו עובדי סניף עפולה, שהתגייסו לטיפול בתביעות אבטלה עקב משבר הקורונה, להזין את כל התביעות החדשות שהתקבלו בסניף זה מפרוץ המשבר, ששיעורן עומד על כ-30 אלף תביעות.
2 צפייה בגלריה
שברו שיא
שברו שיא
שברו שיא
(סניף ביטוח לאומי עפולה)
על מנת לצלוח את המשבר הלאומי ולשלם דמי אבטלה למאות אלפי המובטלים בזמן כל כך קצר, התגייסו כל עובדי המוסד לביטוח לאומי בכלל, ועובדי סניף עפולה רבתי בפרט, להזנה וטיפול בתביעות אבטלה שהוגשו בכמויות עצומות שטרם נראו בארץ עד לפרוץ המשבר. לשם השוואה, בחודש רגיל מתקבלות כ-500 תביעות לאבטלה בסניף עפולה רבתי המאגד בתוכו את הטיפול בתושבי עפולה, מגדל העמק, בית שאן, יוקנעם, רמת ישי וכלל יישובי העמק.
2 צפייה בגלריה
כל העובדים התגייסו
כל העובדים התגייסו
כל העובדים התגייסו
(צילום: סניף ביטוח לאומי עפולה)
מביטוח לאומי נמסר כי במקביל לטיפול בתביעות האבטלה, מוצו גם זכויותיהם גם של אלה שלא עמדו בתנאים המזכים לקבלת דמי אבטלה ונבחנה זכאותם לקבלת הבטחת הכנסה. גם בגמלה זו חל גידול משמעותי במספר התביעות כאשר לשם השוואה בחודש פברואר השנה הוזנו 190 תביעות להבטחת הכנסה ובחודש אפריל, בעיצומו של המשבר, הוזנו 391 תביעות להבטחת הכנסה, גידול של מעל 100% בתביעות.
מנהלת תחום הגמלאות בסניף עפולה רבתי, חן אברהם, אמרה השבוע: "משבר הקורונה אילץ אותנו להתמודד עם אתגרים חדשים ומורכבים. מדובר במבצע של ממש, הסמכנו בזמן קצר את רוב עובדי הסניף לטיפול בתביעות אבטלה, והנהלת המוסד אפשרה לעובדים להגיע לעבודה מ-6 בבוקר ועד 8 בערב במשמרות ואף פתחו את הסניף בימי שישי, על מנת לאפשר גמישות לעובדים שגם הם התמודדו בעצמם עם השלכות המשבר. נוכחתי לדעת כי כמו בעת שגרה, כך בשעת משבר, עובדי הביטוח הלאומי גילו מקצועיות ורגישות ראויה לציון. פשוט גאווה". מנהל סניף הביטוח הלאומי בעפולה, חוסאם אבו בכר, הוסיף: "מיד עם פרוץ המשבר, הבנו את האחריות המוטלת על כתפינו, כגוף הסוציאלי הגדול במדינה. כל עובדי הסניף, ללא יוצא מן הכלל, הוכיחו את מסירותם לציבור הישראלי בהתגייסותם הרחבה לטיפול בתביעות האבטלה והם ראויים להערכה גדולה."
פורסם לראשונה: 20:13, 26.05.20