חשבון הפייסבוק של איש השלום נאיל זועבי, תושב כפר נין, נפרץ שוב לאחרונה. זועבי, הידוע כאיש שלום הפועל רבות לקירוב בין יהודים לערבים, הגיש תלונה למשטרה והוא לא מתכוון לשתוק: "הרבה אנשים לא מרוצים מהדברים שאני עושה ודוגל בהם, אבל זה רק מחזק אותי".
1 צפייה בגלריה
נאיל זועבי. הגיש תלונה במשטרה
נאיל זועבי. הגיש תלונה במשטרה
נאיל זועבי. הגיש תלונה במשטרה
(צילום: שרון צור)
חשבון הפייסבוק של זועבי נפרץ כבר פעמיים בעבר, ככל הנראה על ידי מתנגדים לפעילותו למען השיח הישראלי הערבי ונשתלו בו תכנים זדוניים. הפעם חשבון הפייסבוק נחסם לפני שהצליחו להשחיתו וכעת פייסבוק מתגייסת כדי לפתוח את חשבונו מחדש. "רציתי להיכנס לפייסבוק וראיתי שאני חסום. התייעצתי עם מישהו שמבין בזה והוא אמר לי להגיש תלונה במשטרה. הגשנו תלונה והיה טיפול טוב".
זועבי מתכוון להמשיך לפעול למען השלום והדו־קיום בקרב המגזר היהודי והערבי בישראל. "אני יודע שאחרי כל הדברים האלה ישנה כוונה להשתיק את קולי ואת המעשים שאני דוגל בהם למען חיבור וחינוך לאהבת הארץ והמדינה, למען קיום משותף אמיתי ולמען חינוך האדם שיהיה ערכי ואוהב יותר, אבל הם לא יצליחו להשתיק אותי. אני ממשיך לפעול כישראלי גאה בדגלו ובסמלי המדינה".
זועבי, מנהל בית הספר היסודי בטמרה, התבטא בעבר כמה פעמים כי הוא ישראלי גאה וכי הוא מאמין בשותפות אמת עם החברה היהודית. הוא גם לא היסס לצאת בגלוי נגד חברי הכנסת הערביים מהרשימה המשותפת וביקר את התנהלותם הלאומית והבדלנית. בעבר גם אירח זועבי בבית הספר בטמרה את ראש הממשלה נתניהו, שהגיע לביקור מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים.