היום (חמישי) הונחה אבן פינה לפרויקט שדרוג התיאטרון הרומי בבית שאן בהיקף של כ-5 מיליון שקל במימון משרד התיירות (חלק מתכנית התיירות של העיר), רשות הטבע והגנים והתורם בובי גולדברג.
2 צפייה בגלריה
התיאטרון הרומי בבית שאן
התיאטרון הרומי בבית שאן
התיאטרון הרומי בבית שאן
(צילום: שרון צור)
מהעירייה נמסר כי הפרויקט כולל הוספת מושבים והגדלת תכולתו של התאטרון ל-5,500 מקומות ישיבה, שדרוג וריצוף מחדש של האורקסטרה, חזית הבמה, חדרי הלבשה, חשמל ותאורה, דברים שיאפשרו הפיכתו של המקום לאתר הופעות מהגדולים בישראל. חלק מהעבודות כבר יצאו לדרך והוספות המושבים תחל במהלך השנה הקרובה.
ראש העיר ז'קי לוי הודה לשאול גולדשטיין מנכ"ל רשות הטבע והגנים, לבובי גולדברג, אחד מידידיה הגדולים של העיר בית שאן, נשיא פדרציית קליבלנד לשעבר וממייסדי שותפות בית שאן-עמק המעיינות-קליבלנד אשר שותף ותורם לפרויקט ולניסים בדוס וצוות הגן הלאומי בית שאן.
2 צפייה בגלריה
ראש העיר ז'קי לוי בטקס הנחת אבן הפינה
ראש העיר ז'קי לוי בטקס הנחת אבן הפינה
ראש העיר ז'קי לוי בטקס הנחת אבן הפינה
(צילום: דוברות עיריית בית שאן)
קראו גם >>>
ראש העיר ז'קי לוי אמר: "הוצאנו לדרך פרויקט חשוב מאין כמוהו בתיאטרון הרומי בעיר שישנה בשנים הקרובות את מפת התרבות והמופעים באזור כולו. זהו חלק מתכנית התיירות הגדולה של העיר שתהפוך את בית שאן לעיר תיירות מובילה בישראל. אחת המשימות החשובות ביותר שעומדות בפנינו היא חיבור הגן הלאומי באופן אמיתי לעיר כדי שרבים תושבי בית שאן יתפרנסו מתיירות. במשך השנים האתר היה מעין 'בן חורג' כשהגיעו אליו מבקרים רבים שמעט מהם הגיעו לעיר, עכשיו אנחנו הופכים אותו לבן הבכור של העיר".
עוד כתבות - חדשות מיינט העמק