הטרגדיה המזעזעת שאירעה בעפולה, כאשר ילדה בת שלוש נמצאה ליד גופת אמה, לא הותירה עין יבשה. איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה ומחזיק תיק הרווחה בעיר, גייס השבוע תרומות עבור הילדה מאנשים ומגופים שונים, שנרתמו לסייע.
1 צפייה בגלריה
חבר מועצת העיר איתי כהן ותרומות
חבר מועצת העיר איתי כהן ותרומות
חבר מועצת העיר איתי כהן ותרומות
(צילום: פרטי)
קראו ועוד:
"פנו אליי מכל רחבי הארץ ונתנו תרומות. אתמול נפגשתי עם חברים שלי מחברה של רכבי יוקרה, כל אחד מהם נרתם לסייע והם תרמו לה צעצועים, בגדים ונעליים", סיפר כהן, "היום פנה אליי מנהל מחוז הצפון של חברת אופנה גדולה ותרם לה בגדים. נוסף על כך אספנו לה מזון ותלושי קנייה לחג, משחקים, צעצועים וטאבלט", אומר כהן ומוסיף, "זו סולידריות ענקית של החברה. אנשים התגייסו בשמחה. מגיעה תודה מקרב לב לתושבי עפולה ולאזרחי מדינת ישראל שסייעו לה".
כזכור, ביום ראשון השבוע הגיע מכר של האמא עם אשתו אל הדירה, לאחר שלא הצליח להשיג את האם בטלפון ולאחר ששמע שהילדה לא הגיעה כבר כמה ימים לגן. הזוג שמע מאחורי הדלת בכי של הפעוטה והזעיק את המשטרה, שפרצה את הדלת ומצאה את הילדה הבוכייה ליד גופת האם - שככל הנראה היתה מתה זה כמה ימים.
בימים אלה נמצאת הילדה אצל מכרי המשפחה. כהן יחד עם מנהלת אגף הרווחה וראש העיר דואגים לשלומה: "אני ממשיך לעקוב אחרי הנושא הזה מקרוב", אומר כהן. "אני סומך על כל גורמי המקצוע ברווחה שיטפלו בה וימצאו לה את המשפחה שתלווה אותה לאורך חייה. היא עדיין ילדה ורק כשתגדל היא תבין את העוצמה של ההתגייסות בעבורה. כל המתנות שקנינו לה לא ינחמו אותה כי היא נשארה בודדה בעולם, ללא אבא ואמא, אבל אני יכול להבטיח שאעשה הכל כדי לשאול בשלומה ולדאוג לה עד שהיא תגדל ותהיה עצמאית. עכשיו, כשאני יודע שיש לה משחקים ובגדים לחג ולעונת החורף, אני רגוע יותר".
עוד כתבות בעורץ חדשות עפולה והעמק
פורסם לראשונה: 08:16, 17.09.20