בית המרקחת הפרטי "טבע ישי" בעפולה, הוא לא עוד בית מרקחת בו תרכשו מוצרי מדף ותרופות מרשם, אלא בית מרקחת בסגנון בוטיק. הרוקחים בו, יודעים בדיוק מה אתם צריכים ולאיזה תערובות צמחים, שמנים או פרחי באך הגוף שלכם זקוק על מנת לטפל במכאובים או להתמודד עם אתגרי הגוף והנפש.
"הלקוחות שלנו באים לקבל מזור והקלה למה שכואב", אומרת הרוקחת הראשית והבעלים חנה ישי "אנחנו צוות רוקחים מקצועיים ומיומנים שיודע להתאים באופן אישי מהמגוון הרחב של הפתרונות העומדים לרשותינו לבעיות ומכאובים שונים".
2 צפייה בגלריה
חנה ישי, בית מרקחת טבע ישי. יח"צ
חנה ישי, בית מרקחת טבע ישי. יח"צ
חנה ישי, בית מרקחת טבע ישי. יח"צ
חנה ישי, רוקחת במקצועה, עבדה במשך שנים בבית המרקחת של בית חולים העמק. בשנת 1993 החליטו היא ובעלה, עופר ישי, מאמן אישי ויועץ ארגוני לעסקים קטנים, לצאת לדרך חדשה. "הגישה שאימצנו משלבת בין הרפואה הקונבנציונאלית לבין רפואה משלימה והומיאופתיה מודרנית, המתבססת על שילובים מעולם הצומח, ארומתרפיה, הומאופטיה ותזונה".
אל הרפואה המשלימה התוודעה חנה די במקרה, בעקבות העלייה הגדולה מרוסיה של שנות ה-90 , "הבנתי שיש כאן משהו מיוחד ויש עוד עולם שלם של אפשרויות, שיכול ללכת יד ביד עם התרופות הקונבנציונאלית, מה גם, שלרפואה הקונבנציונאלית אין תמיד את כל הפתרונות". מאז ועד היום משרתים חנה וצוות העובדים המיומן ,אלפי לקוחות, מרחבי העמק, המגיעים להתייעץ באופן אישי ולהיעזר בכל הטוב, שיש בטבע להנות מאיכות חיים טובה יותר.
"אנחנו כל הזמן לומדים ועוברים השתלמויות ומגלים תגליות נפלאות המאפשרות לנו לספק מזור לכל סוג של כאב", אומרת חנה ישי, "פעמיים בשבוע מגיעה לקליניקה שלנו נטורופתית מקצועית, שמספקת אף היא הכוונה וייעוץ אישי, ללא תשלום, על מנת להתאים דרך ייחודית וספציפית לכל אחד ואחת מהלקוחות שלנו".
בד בבד עוזר עופר למי שמעוניין לטפל בצד המנטלי. בצד בית המרקחת אנו מפעילים קליניקה לרפואה משלימה הכוללת אימון אישי, סדנאות לאכילה בריאה ונכונה, עיסויים, הילינג, רפלקסולוגיה, נטורופתיה, ערבים ללקוחות vip , טיפולים קוסמטיים ועוד.
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
לקראת גיל 60 הגוף מתחיל לאותת לנו לשמור עליו בקפידה. איך עושים את זה? הנה 5 דברים שכדאי לכם לדעת:
רוצים לשמור על הבריאות הכללית? מומלץ לשתות 2 כוסות מים חמים בבוקר, עוד לפני צחצוח השיניים. הפלאק שמצטבר על השיניים במהלך הלילה, מכיל פרוביוטיקה טבעית ובריאה לנו. יש להמתין 40 דקות לאחר השתייה לפני שאוכלים.
מה עושים עם כבד שומני? במקום בו לרפואה הקונבנציונאלית אין מענה, לרפואה המשלימה דווקא יש. מומלץ לשלב שמן המפ כבסיס יחד עם שמן זרעי גזר ושמנים נוספים. יש לשתות כפית אחת שלוש פעמים ביום למשך שלושה שבועות. השילוב של שמן המפ עם השמנים הנוספים יעשה פלאים לכבד.
מרגישים חוסר אנרגיה? ניקוי הכבד באמצעות תזונה מותאמת ופורמולה של שן ארי, גדילן וצמחים נוספים יסייעו לכבד לעבור תהליך של ניקוי ובכך האנרגיה תשוב אל הגוף וגם השמחה.
סובלים מדלקות? הכורכומין, החומר הפעיל בתבלין הכורכום, משמש כחומר אנטי דלקתי ויכול לסייע בהתמודדות עם דלקת כרונית או אקוטית בגוף. מומלץ לשלב את הכורכומין עם צמחים נוספים על מנת לספק מזור מותאם לדלקת הספציפית.
רוצים לשפר את הזיכרון? שמן זרעי רימון, פטנט ישראלי המופק מהמיצוי שבתוך גרעיני הרימון, יסייע לשפר את תפקודי המוח. ממליצה מניסיון אישי.
בית מרקחת טבע ישי הרב נחום לוין 9, עפולה. ראשון-חמישי 8:30-20:00 , שישי 8:30-14:00 . טלפונים: 04-6594650 . 04-6522476 . פקס: 04-8484667 . דוא"ל: tevaishay@gmail.com