למעשה, מכונות הקפה, מתחלקות לכמה סוגים: ידניות, חצי אוטומטיות ואוטומטיות. למעשה מי שחובב מושבע של קפה, מומלץ כי ירכוש מכונת קפה דולצ'ה גוסטו שנחשבות לטובות במיוחד. מי שאוהב ליהנות מחוויית קפה, מכונות קפה חצי אוטומטיות הן במיוחד עבורו. ניתן לדייק וכן מכונת קפה זו, מצוידת במשאבה חשמלית, אשר יכולה להפיק את הלחץ הרצוי לכם להכנת קפה.
היום ישנן מכונות קפה שמציעות לכם הכנת קפה בלחיצת כפתור. אפשר להכין מגוון משקאות גון קפה לאטה, מקיאטו ולהציע לאורחים שלכם קפה איכותי וברמה מקצועית וגבוהה. מומלץ כי תתעניינו לגבי מכונת קפה דולצ'ה גוסטו, שנחשבת למובילות ולפופולאריות בתחום זה. ישנן מכונות שעובדות על פולי קפה, פודים או קפסולות. מכונות אוטומטיות יקרות יותר היות והכול נעשה בלחיצת כפתור והן כוללות מנגנון של ניקוי עצמי.
ההבדל בין מכונות הקפה השונות
ישנו הבדל בין מכונות הקפה השונות כמו למשל חומר הגלם שמהן הן עשויות. יש שפועלות כאמור על קפסולות, על פולי קפה או על פודים. שימו לב כמה יעלה לכם כוס קפה, היות ויש לחשב אם המחיר ישתלם לכם. למשל קפסולות קפה נחשבות ליקרות ויש לשקול אם אתם מעוניינים לרכוש מכונת קפה העובדת על קפסולות. למשל מכונות קפה שהן חצי אוטומטיות, כוללת מגוון של תכונות מתקדמות וחיוויים שונים כגון מסך או נורית. מכונות אלה הפכו לנפוצות ביותר, משום שרמת המחירים שלהן סבירה והשליטה על הכנת הקפה.
1 צפייה בגלריה
המלצות למכונת קפה
המלצות למכונת קפה
המלצות למכונת קפה
(צילום: FREEPIK)
הנוחות בשימוש עם מכונת קפה, קשורה למכונה ולדגם הספציפי שלה. לפעמים הבחירה תהיה לפי העדפות של המשתמש בה. מפרט טכני, יוכל לספק לכם מידע יעיל ויתאר את התכונות של מכונת הקפה.לרוב המכונות הטובות ביותר לקפה הן מכונות איטלקיות כמו מכונת קפה דולצ'ה גוסטו.מומלץ להתעניין במכונת קפה זו, אשר מוכרת בקרב משווקות של מכונות קפה בארץ.
בדקו את מכונות הקפה בחנויות
אין כמו ניסיון של בדיקת מכונות הקפה. תוכלו באמצעות הפעלת מכונות הקפה בחנות, להבין, איזו מכונת קפה תהיה האידיאלית עבורכם ביותר. ישנם אלמנטים שתוכלו לראות בבדיקה שלכם. נסו למשל את הכפתורים והלחצנים, אם הם אכן נוחים לתפעול ואם המיקום של כפתורים אלה נוח לכם. נסו לפרק ולהרכיב את מסנן החליטה של הקפה, את מגש העודפים ומהמים והתרשמו מהנוחות בשימוש.
שימו לב לגודל המכונה ונסו לראות היכן היא תשתלב לכם על השיש. שימו לב לשירות של מכונת הקפה ולאחריות שניתנת לכם. ככל שהאחריות תהיה לתקופה ארוכה יותר, כך תבינו כי מדובר במכונת קפה איכותית. אם החלטתם לרכש מכונת קפה כבדה יותר, עדיף שתהיה במקום יציב וכן, התחשבו במקום נוסף כגון האביזרים הנוספים של מכונת הקפה, ספלי הקפה ועוד.