מרכז הנוער החדש של עמותת 'פידל'-העוסקת בחינוך ושילוב חברתי של יוצאי אתיופיה נפתח בעפולה. אירוע ההשקה נערך במעמד ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ, סגנו שלמה מליחי, המשנה למנכ"ל אבי אלבאז, חברי המועצה, מחלקת הנוער ומוקד הקליטה של עיריית עפולה, מנכ"לית עמותת פידל מיכל אברה סמואל ובני הקהילה.
2 צפייה בגלריה
צילום: יעקב פרויליך 
צילום: יעקב פרויליך 
צילום: יעקב פרויליך 
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ אמר: "אני שמח שדווקא בחנוכה, חג האורים, אנחנו חונכים את המקום הנפלא הזה בשביל הנוער הנפלא הזה. מרכז הנוער יהיה הבית שלהם, המקום שיכוון אותם וינחה אותם לקראת עתיד טוב יותר, עתיד בו יגשימו את הטמון בהם ויהוו את המשכה של העדה הנפלאה הזאת שתרמה ותורמת רבות לעיר עפולה ולמדינת ישראל כולה".
2 צפייה בגלריה
צילום: יעקב פרויליך 
צילום: יעקב פרויליך 
צילום: יעקב פרויליך 
מנכ"לית עמותת פידל-מיכל אברה סמואל אמרה: "האירוע המרגש מסמל התחלה חדשה, לקראת דרך ארוכה ומאתגרת בה ילכו יחד חניכות וחניכי המרכז של עפולה. נעשה הכל כדי להצליח במשימה החשובה ביותר: לייצר בית נוסף עבור בני הנוער בעיר, לגרום להם להאמין בעצמם, ביכולות שלהם ולהוביל אותם למקומות הכי גבוהים בהם יוכלו להגשים חלומות ולממש את הפוטנציאל האדיר שלהם".
עוד אמרה: "תודה למנהל תחום מרכזי הנוער יוסי מנגיסטו ולמנהל מרכז הנוער איסו אדמקה על החזון וההובלה של מחלקת הנוער ומוקד הקליטה של עיריית עפולה על הליווי ושיתוף הפעולה".