הזמינות של המנהל אליכם
עליכם לזכור כי הכסף שלכם נמצא במקום שאינכם מכירים אותו, ולא מן הנמנע שלא פעם יצוצו לכם שאלות כאלה או שאלות אחרות. לכן חשוב מאוד כל מנהל תיק השקעות יהיה זמין אליכם, ויאפשר לכם לקבל מענה לכל שאלה שיש לכם. כך תוכלו להרגיש בטוחים, ובו בזמן גם תוכלו לדעת כי הכסף שלכם נמצא במקום הכי טוב שיש. אצל איש מקצוע שלא מסתתר, ותמיד עונה לכל מה שאתם שואלים אותו.
הניסיון של המנהל הוא קריטי
לזהות של מנהל תיק ההשקעות שלכם יש חשיבות מכרעת, הוא יהיה זה שאמור לקבל את כל ההחלטות החשובות. לכן הניסיון הוא פקטור משמעותי, פקטור שאתם לא באמת יכולים להתעלם ממנו בעת הבחירה. כך שאם אתם מחפשים מנהל טוב, מוטב כי זה יהיה מנהל מנוסה שכבר עבר דבר או שניים בעולם הזה. כך הוא יוכל להסביר לכם בדיוק מה עומד לקרות בכל רגע נתון.
1 צפייה בגלריה
תיק השקעות
תיק השקעות
תיק השקעות
(צילום: FREEPIK)
המלצות של לקוחות אחרים
אתם לא היחידים שמחפשים מנהל תיק השקעות, ביחד אתכם יש עוד לא מעט אנשים אחרים שגם הם נמצאים בדיוק באותה הסירה. לכן כאשר אתם ניגשים לחפש את המנהל האולטימטיבי, תמיד תוכלו לשמוע מה אחרים חושבים. ברגע שתבינו מה האחרים חושבים, יהיה לכם הרבה יותר קל לדעת מה נכון לכם. אתם מכירים את עצמכם הכי טוב שיש, ולכן תדעו איזה מנהל יספק מבחינתכם את הסחורה.
העלויות של ניהול תיק השקעות
כמובן שכל מנהל שינהל עבורכם את תיק ההשקעות, אמור לקחת מכם סכום מסוים על השירות שהוא מספק. לכן כאשר אתם בוחרים מנהל עבור תיק ההשקעות שלכם, מוטב כי תשימו לב לכל העלויות השונות. העלויות הללו יכולות להיות מאוד משמעותיות, והן עשויות לשנות את דפוס החשיבה שלכם. תמיד חשוב לבחור במנהל שיגבה סכום הוגן, אך לא גבוה מידיי.