לפני שאתם מתחילים את הרשימה ומתכננים את היציאה השבועית אל הסופר, תנו לנו לחדש לכם מעט - אתם לחלוטין יכולים לאכול ארוחת שבת מושלמת בלי לבשל סיר אחד, אגב כל התענוג הזה יעלה לכם פחות מקניית מוצרים לארוחה בעצמכם.
"יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן"
האמתי, הוא בא בול בזמן! במשך כל השבוע עבדתם קשה ומגיע לכם גם לנוח. אחד התענוגות הכי כיפיים של שבת הוא הבטלה. בכל זאת "ביום השביעי, שבת וינפש".
אחרי כל השבוע שעבדתם קשה, מגיע השבת - בו אנחנו לא צריכים לעבוד, לא לנקות ובעיקר לתת לראש שלנו להתאפס לקראת השבוע החדש.
עם זאת, חלקנו לא מנצלים כמו שצריך את המנוחה שבשבת ועומלים מבוקר ועד דקות לפני כניסת השבת על סעודת שבת, כל זה לפני שדיברנו על כל הניקיון שאחרי.
טוב זה בכלל לא חייב להיות ככה, אתם יכולים גם לא לעבוד, גם לא לנקות וגם לא לבשל. אתם בטח סקרנים לדעת מה היא התשובה.
1 צפייה בגלריה
קייטרינג פרידמן
קייטרינג פרידמן
(צילום: קייטרינג פרידמן)
מצאנו את התשובה עבורכם - קייטרינג פרידמן
למעשה, אתם לא צריכים לבשל יותר לשבת - אין סיבה שאת או אפילו אתה תשברו את הידיים ואת הגב במטרה להנגיש ארוחת שבת מושלמת. במקום להתעייף ולהתרוצץ בין הסירים תוכלו דרך הזמנה פשוטה לאכול אוכל מוכן לשבת, באיכות גבוהה ובעלות נמוכה מזו שהייתם משלמים לבדכם.
קייטרינג פרידמן הוא קייטרינג לשבת, למעשה אנחנו לא רואים אותו כ"קייטרינג" אלא יותר כ"שליחים" בתחום המזון ויש לזה סיבה מאוד ברורה.
הקייטרינג הצליח לבדל את עצמו ולבנות לעצמו שם בגלל ששם דגש על מספר דברים:
חומרי גלם איכותיים - קייטרינג פרידמן לא מתפשר על חומרי הגלם שלכם, למעשה הוא עובד עם הספקים המובילים ביותר בתחום על מנת לספק את חומרי הגלם הטובים ביותר.
טריות וניקיון האוכל - רובנו מעדיפים להכין אוכל בבית מחשש לחוסר ניקיון וטריות. קייטרינג פרידמן מבשל את המנות כל יום ביומו על מנת להנגיש אותם חמות וטריות, כמו כן ניקיון האוכל חשובים לא פחות ומתבצע נקיון בהקפדה יתרה על כל משטחי העבודה.
כשרות - גם אלו שהכשרות חשובה להם לא צריכים לדאוג, קייטרינג פרידמן הוא קייטרינג בשרי כשר למהדרין בהשגחת כשרות חב"ד ורבנות מגדל העמק. אגב, בכל שעות הפעילות מועסק משגיח כשרות במקום העסק.
מגוון רחב שמתאים לקהל הישראלי - בקייטרינג פרידמן עובדים למעלה מ-30 עובדים אשר כל אחד מהם מביא את העולם שלו אל הצלחת, כל אחד מהם מביא את הטאץ' אפ האישי שלו למנה - כך אפשר לראות שם מגוון פשוט עצום המתאים לכל קצוות החברה הישראלית.
אגב, חסכנו לכם את החיפוש בגוגל
אתם לא צריכים להודות לנו, אנחנו פשוט יודעים שאתם אוהבים לקבל הכל לידיים. אל תתרגלו בכל אופן.
ניתן למצוא את חנויות האוכל המוכן של פרידמן במגדל העמק (מול קניון לב העמק) ונוף בגליל (ברסקו קטן)
בלי שום קשר תוכלו לבצע הזמנה אונליין בכל עת ולקבל את המשלוח עד לבית שלכם דרך אתר האינטרנט: https://www.cateringfridman.com/