לנדל"ן יש הרבה מאוד אספקטים וכדאי מאוד לשחות בחומר לפני שמשקיעים ואפילו מייעצים לאנשים אחרים, מפני שרק כך אפשר לקרוא את השטח בצורה מושלמת. אנשים רבים מחפשים אחרי קורסים בנושא נדל"ן אשר יכולים לתת את הכלים להצלחה ולעזור לקבל מושג לגבי איך השוק הזה עובד. דוגמה מצויינת לקורס מקיף ויעיל היא קורס השקעות ויזמות נדל"ן במכללת אורין שפלטר המובילה את תחום ההשכלה הפיננסית בישראל. מטרת הקורס היא להקנות ידע ומיומנות פרקטית להבנה נרחבת בעולם ההשקעות בתחום הנדל"ן , החל מרכישת נכס למגורים או להשקעה דרך בניית פורטפוליו של נדל"ן מניב או יזמי ועד אופן איתור עסקאות וניהול משא ומתן בו כל אחד יכול להפוך ליועץ נדל"ן מצליח.
2 צפייה בגלריה
מכללת אורין שפלטר
מכללת אורין שפלטר
מכללת אורין שפלטר
(צילום: : freepik)
הקורס כולל תוכן פרקטי וידידותי, אשר מועבר על ידי מיטב מומחי הנדל"ן בישראל. עיסוקם העיקרי של המרצים הוא נדל"ן – החל מעורכי דין ובנקאים דרך אנליסטים ורואי חשבון ועד יזמים – כולם בעלי תפקידים בכירים ומומחים בתחומם, לכן המידע שיועבר למשתתפי הקורס הינו בעל ערך גבוה מכיוון שנרכש מניסיון אישי "בשטח" במהלך הקריירה העשירה של המרצים בתחום הנדל"ן. הקורס אינו דורש ידע מוקדם, הכלים שתרכשו בקורס יאפשרו לכם בפיתוח מיומנויות מקצועיות בתחום הנדל"ן ויתרמו להרחבת הידע האישי לשם ניתוח, הבנה וביצוע עסקאות נדל"ן באופן עצמאי – מרכישת דירה, דרך ניתוח עסקאות כמשקיע ועד להקמת פרויקט יזמי.
בנושא כמו נדל"ן, כמו שוק ההון, אין הבטחות, אך יש הרבה מאוד פעולות שאפשר לעשות אשר מגדילות את הסיכוי לרווח ומקטינות משמעותית את הסיכוי להפסד. בקורס טוב כמו קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר יחשפו המשתתפים להתנסות מעשית בניתוח עסקאות ותיאורים של מקרים אמיתיים. לאורין שפלטר יש סניפים בחיפה ובתל אביב ונוסף על הלימודים בכיתה המכללה מציעה קורס השקעות נדל"ן אונליין באתר המכללה, כל השיעורים מצולמים ומתעדכנים כל סמסטר מחדש לתוכן העדכני והרלוונטי ביותר, לכל שיעורי הבית ישנו פתרון מצולם והמערכת מאוד נגישה וקלה לשימוש.
2 צפייה בגלריה
מכללת אורין שפלטר
מכללת אורין שפלטר
מכללת אורין שפלטר
(צילום: : freepik)
לקרוא את השוק
הנדל"ן בישראל צומח ומתקדם בצורה מסחררת והפרויקטים הרבים מעניקים להרבה מאוד יזמים ומשקיעים את האפשרות לבצע רכישות ולהרוויח כסף - כך שכולם כבר יודעים שמשתלם ללמוד נדל"ן בימינו ובמיוחד בתקופה זו. יש אין ספור פרויקטים של בנייה של בניינים ומתקנים חדשים ברחבי הארץ, עם דגש על הצפון ובמקביל, יש הרבה מאוד פרויקטים מקבילים של תמ"א 38 ופינוי בינוי, אשר מיועדים לשדרג את הנראות ואת איכות החיים של אנשים. הצמיחה הזו פותחת הרבה מאוד אפשרויות להשקעה, ואנשים מתחילים להתעניין בנדל"ן בצורה ממוקדת ומקצועית יותר. בשוק הנדל"ן יש הרבה מאוד מרכיבים שצריך להתייחס אליהם כמו שטח, פוטנציאל עתידי, אוכלוסייה ודמוגרפיה, תחבורה, רווחה והיתכנות, וגם אז אין הצלחה בטוחה. כל השקעה היא הימור וזה לא שונה בנדל"ן, גם באזורים מתפתחים בצפון הארץ.
חריש ומודיעין הן דוגמאות מצוינות לשתי ערים שההשקעות בהן הצליחו במידה רבה עבור מי שזיהה את המקום בזמן, לפני כולם, ונראה כי גם השקעה בכל האזורים שסביב הרכבת הקלה החדשה באזור המרכז מהווים השקעה נכונה, אם כי אין לדעת איך הנושא יתפתח ומתי הרכבת תושק. בתוך כך, אין כל ספק כי אם מסתכלים על הדמוגרפיה בישראל, רואים כי יש השקעות נבונות מאוד באזור הצפון. האזור מלא בערים מתפתחות ובתחבורה מתקדמת, והפסטורליה מסביב בהחלט מוסיפה לערך הנכסים. כל להצליח ולקנות את הנכס הנכון בצפון צריך לקבל את ההכשרה הנכונה. יש הרבה סיבות ללמוד השקעות נדל"ן בצפון, והמרכזית היא שהתשואה היא פשוט גבוהה מאוד.
באמצעות ידע והבנה של התחום וכמובן שגם ביצוע השקעות נכונות, אפשר להשיג נכסים שיכולים להתברר כאיכותיים במיוחד, וכאלו אשר "מבינים" את הדמוגרפיה בצפון ומנצלים את הידע הזה כדי למצוא את הנכסים הטובים ביותר. יזמות נדל"ן היא דרך מצוינת להרוויח ולהשקיע בצורה נכונה וכזו שהיא אמנם יקרה, אך כמעט ללא סיכון. אם יש לכם את הכלים למצוא את הנכס המושלם, הסיכון יורד כמעט לאפס והרווחים מטפסים מעלה, ומשדרגים את החיים בצורה שהיא מאוד משמעותית. את אותו סט כלים מקבלים רק אם לומדים במקום הנכון ומקבלים את ההכשרה האידיאלית.
לפרטים נוספים אודות לימודי יזמות נדל"ן או כל תחום אחר במכללת אורין שפלטר חייגו 077-3626143