א.ש. האשדודית נקלעה למצוקה קשה בעקבות הקורונה. היא פוטרה מעבודתה, בעלה חלה והמשפחה החלה לפגר בתשלומי שכר הדירה. גם במכולת השכונתית נרשם חוב מעיק. ואז, אתמול נחתה הפקדה משמעותית בחשבון הבנק שלה...

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: rf123)

הסיפור הזה הוא אחד מני רבים בימים סבוכים אלה. הנגיף ששלח מיליון אנשים ללשכת התעסוקה פירק כלכלית אלפי משפחות. א.ש. האשדודית בת 59 נקלעה למצוקה גדולה בעקבות פיטוריה, בעלה חלה בסוכרת. כשנדמה היה שחייה הופכים לסיוט, היא קיבלה מחבר המלצה לבדיקה האם יש לה כספים רדומים בחברות הביטוח. כאשר החלו להתקשר מהמכולת השכונתית כדי לדרוש שתכסה את חובה, ושני צ'קים ששילמה כשכר דירה הוחזרו על ידי הבנק, היא החליטה לזוז. אתמול הופקד לחשבונה סכום של 67 אלף שקלים.
זה קרה לאחר בדיקה מקצועית ומהירה של חברת חילוץ הכספים "קפטן צ'ק", שהעלתה שלתושבת עיר הנמל יש כ- 110 אלף שקלים ממקורות שונים שנחסכו בקופות וקרנות. 67 אלף שקלים מתוך הסכום ניתן למשיכה מיידית. עד לפני כמה שבועות הגברת אפילו לא ידעה איפה נמצא הסכום וממי לבקש אותו.
אמרנו פדיון מיידי? ובכן, לא כל כך מיידי. א.ש ניסתה בכוחות עצמה במשך שלושה חודשים שלמים להגיע לכסף שלה בכל אמצעי ונתקלה בחומות בירוקרטיה המוכרות לכל ישראלי. אין עם מי לדבר, אין מענה טלפוני, צריך להביא עשרות מסמכים, לרוץ, לבקש, להשחית המון זמן וטונות מאמץ.
בצר לה, פנתה א.ש שוב לחברת "קפטן צ'ק" שחשפה עבורה את הסכומים שעומדים לרשותה, כדי שזו תיחלץ עבורה את הכסף. בתוך 3 שבועות נחת בחשבונה סכום של כ-80 אלף שקלים, לאחר שחברת "קפטן צ'ק" הצליחה לחלץ עבורה בנוסף גם חלק מהכספים שנמצאו ברשות המיסים. אתם צריכים לראות את פניה ולשמוע את קולה בבוקר הזה: "אני לא יכולה לתאר את ההרגשה. הגעתי לתחתית שאיימה לבלוע את שמחת החיים שלי לחלוטין. לא ידעתי בכלל שיש לי כספים לזכותי ואיפה הכל נמצא. אלה כספים שנחסכו לי מעבודות קודמות, ממי לבקש אום וכמה מתוך הסכום אפשרי לפדיון כרגע. הטיפול המהיר והמקצועי גורם לי כרגע לקחת אוויר, לתכנן את העתיד בנחת, לא לחשוש מכל שיחת טלפון או דפיקה בדלת. יש לי סיכוי מחודש לחיים טובים".
אם גם אתם רוצים לדעת אם יש לכם כספים בחברות הביטוח והפיננסים שניתן להעביר לחשבון הבנק שלכם, אתם מוזמנים לבדוק במהירות ובחינם אצל קפטן צ'ק, בקישור הבא: https://bit.ly/3iOEI4Q