לרגל ט"ו באב, פסטיבל 'לילות אהבה בצמח' חוזר עם הופעות חיות אל אחד הלוקיישנים הכי יפים בארץ – אמפי דשא בית גבריאל שעל שפת הכנרת.
2 צפייה בגלריה
הכניסה לחוץ צמח המיתולוגי
הכניסה לחוץ צמח המיתולוגי
הכניסה לחוף צמח המיתולוגי
(צילום: אביהו שפירא)

הפסטיבל ממשיך את מסורת פסטיבל 'ליל אהבה בצמח' המיתולוגי והאהוב, שהתקיים בשנות השמונים והתשעים באמפי צמח על שפת הכנרת והיה לאחד מאירועי המוזיקה הגדולים בישראל.
הפסטיבל יתקיים השנה במהלך שני סופי שבוע באוגוסט הקרוב וייפתח ביום חמישי ה-15.8 עם הופעה חגיגית של הפרויקט של עידן רייכל. למחרת, יום שישי ה-16.8 תמיר גרינברג ומארינה מקסימיליאן יסחפו את האמפי עם שני מופעים ברצף, ובמוצ"ש שתי הופעות משובחות ברצף של יסמין מועלם ופול טראנק.
הסופ"ש לאחר מכן, ייפתח ביום חמישי ה-22.8 בשתי הופעות מרגשות של שניים מענקי המוזיקה הישראלית: אהוד בנאי ושלום חנוך, שהופעותיו האייקוניות חתמו כל פסטיבל 'ליל אהבה בצמח' המיתולוגי בשנות השמונים והתשעים.

2 צפייה בגלריה
שלום חנוך
שלום חנוך
שלום חנוך
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:

למחרת, ערב שישי, האמפי יעוף באוויר עם שלוש הופעות ברצף של ג'ימבו ג'יי, פלד והדג נחש. במוצ"ש הפסטיבל ייחתם בשתי הופעות שמביאות את הקלאסיקה הישראלית למרכז הבמה: מופע המחווה 'שרים החלונות הגבוהים' של אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס, והופעה של קורין אלאל האגדית לאחריו.
כרטיסים לפסטיבל באתר tomix: הנחה של 20% תינתן לתושבי מועצה אזורית עמק הירדן ומועצה אזורית הגליל העליון.