ראש מועצת רמת ישי לשעבר, עפר בן אליעזר, החל בתחילת יוני בתפקיד החדש שלו - מנכ"ל עיריית נוף הגליל.
2 צפייה בגלריה
עפר בן אליעזר
עפר בן אליעזר
עפר בן אליעזר
(צילום: שרון צור)

כזכור, בן אליעזר החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים לאחר שהפסיד בבחירות האחרונות לראשות המועצה המקומית רמת ישי ליריבו אסף אוברלנדר. בן אליעזר כיהן כ־15 וחצי שנים בראשות רמת ישי.
במהלך חודש מאי החל בן אליעזר בחפיפה לקראת הכניסה לתפקיד לצד מנכ"ל העירייה שעזב עדי מלכה. "פנו אליי לקבל את התפקיד ונעניתי", הסביר בן אליעזר מדוע החליט להיענות להצעה לכהן כמנכ"ל העירייה, "אני קם בחדוות יצירה כל בוקר ושם פעמיי לנוף הגליל. אני חושב שזה אתגר מדהים ומעניין שיש לי את היכולת לתרום בו. אני מאוד מעריך את ראש העירייה רונן פלוט שהוא בולדוזר אמיתי. זה כיף שיש עם מי לעבוד".
איך המעבר מבחינתך מראש מועצה לתפקיד של מנכ"ל?
"אני לא נולדתי ראש מועצה. באתי מעולם העסקים, אני מבין את המבנים הארגוניים. ראש מועצה ברמת ישי הוא תפקיד מכובד ונהניתי בו, ומנכ"ל עיריית נוף הגליל זה תפקיד אחר עם עוצמות אחרות ואתגרים אחרים. אני בטוח שאני איהנה בו גם כן".
איך יהיה לעבוד עם רונן פלוט?
"זה תענוג לעבוד עם רונן. יש פה ראש עירייה בולדוזר אמיתי, אחד מראשי הרשויות היותר טובים שאני מכיר, שיודע להזיז מהלכים ולהביא תקציבים. עד עכשיו הוא לקח את נוף הגליל למקומות שהיא מזמן לא הייתה בהם ואני שמח להיות עזר כנגדו - לעזור לו לקחת את העיר קדימה".

2 צפייה בגלריה
ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט
ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט
ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט
(צילום: יוסי וקנין)
קראו גם:

איזה אתגרים למשל יש בנוף הגליל שאתה כבר מכיר?
"יש אתגרים עם אוכלוסייה מאוד מגוונת שכוללת המון קהילות ותרבויות שונות שזה אתגר בפני עצמו. יש תנופת פיתוח אדירה ואת פרויקט הרכבת הקלה. יש ים של אתגרים ובטח בתקופה הלא פשוטה שאנחנו נמצאים בה במדינה, עם ממשלה שהתפקוד שלה לוקה בחסר".
אתה מכיר טוב את העיר?
"אני מכיר את העיר ואני בא מהעולם המוניציפלי. הובלתי תהליכים ואני יודע לעשות את זה. אני שמח לעבוד תחת רונן בשיתוף פעולה מלא לפי המדיניות שהוא יקבע יחד עם מועצת העיר".
על עזיבתו של המנכ"ל עדי מלכה אמר השבוע אחד מעובדי העירייה: "עדי הוא איש טוב. בגלל שצמח מלמטה, כעובד מן המניין במחלקת הגזברות, הוא היה מחובר לעובדים. הוא היה מנכ"ל חרוץ שעבד קשה. הוא איש ביצוע מעולה".