שי אביטל ואריאל בוקר נפגשו ביום שישי האחרון וסיכמו על תמיכתו הפומבית של שי אביטל ממושב ארבל באריאל בוקר. אביטל הינו בעל השפעה רחבה בגליל התחתון שסוחפת אחריה אנשים רבים הרואים בו מנהיגות אחראית, שקולה וערכית.
בהצהרת התמיכה כתב האלוף אביטל: "אני מזהה בו יכולת הנעה וביצוע מעשי של משימות הפיתוח בגליל התחתון ובטוח שהיוזמות של אריאל בוקר יסייעו לכל תושבי המועצה, החקלאים ושאינם חקלאים."
האלוף אביטל מילא שורה של תפקידים בכירים בצבא, ממפקד סיירת מטכ"ל, פיקוד על יחידות מובחרות ואוגדות ובתפקידו האחרון היה מפקד מפקדת העומק, כמו כן האלוף אביטל מילא שורה של תפקידים ציבוריים ביניהם מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה.
אביטל לא זנח מעולם את החקלאות ועבודת האדמה ופיתח בארבל חקלאות מקומית מפוארת המשלבת ציונות והתיישבות בגליל התחתון.
אחד הנושאים המרכזיים אשר דנו בהם האלוף אביטל ובוקר הוא נושא הסטטוס קוו, לאביטל היה חשוב לשמוע כי לעובדה שאריאל בוקר חובש כיפה ונמנה על הציבור הדתי לא תהיה השפעה על הסטטוס קוו או פגיעה במרקם היחסים בין דתיים לחילוניים במועצה.
בהצהרת התמיכה מציין האלוף אביטל כי בוקר התחייב שלא תהיה פגיעה בסטטוס קוו ואף לפעול כראש המועצה לפיתוח עוגני תרבות שיענו על הצרכים גם של האוכלוסייה הלא-דתית בסופי שבוע, לדוגמה: זאפה בגליל במקום הרדיו-בר שנסגר .
1 צפייה בגלריה
אריאל בוקר | צילום: פרטי
אריאל בוקר | צילום: פרטי
אריאל בוקר | צילום: פרטי
בוקר ואביטל נפגשו מספר פעמים ומקיימים קשר מאז ההתארגנות שיזם בוקר לטיפול ומיגור תופעת הטרור החקלאי, הרקע להצהרה הפומבית והגלויה קשורה ,בין היתר, בהכרה של הציבור בכוחו והתחזקותו של בוקר במרוץ לראשות הגליל התחתון כמו גם לתגובות החיוביות שקיבל בוקר בעיקר בעקבות השתתפותו בפאנל המועמדים במצפה נטופה בשבוע שעבר.
אריאל בוקר: "תמיכתו של האלוף אביטל היא משמעותית ביותר בשל ניסיונו הרב זירה הלאומית והציבורית ולאור העובדה שהוא מנהיג אמיתי של ציבור גדול אשר מאמין בו. האמירה שלו, שאני המועמד המתאים ביותר נופלת על אוזניים קשובות של רבים מתושבי הגליל התחתון המחפשים מנהיגות אחראית, שקולה שיכולה לחולל שינוי אמיתי, כזו שתילחם על הבית ותצעיד אותו לעתיד טוב יותר. האלוף (מיל.) שי אביטל הוא מושבניק מארבל, אזרח הגליל התחתון. כמפקד אמיץ , כאזרח ערכי וכחקלאי שורשי האלוף אביטל יודע לקבל החלטות ולהכריע. אני מצדיע בגאווה ומקבל בתחושת אחריות את תמיכתו".
" .