מה גרם לך להתמודד: "שליחות ציבורית היא דרך חיים. כל חיי אני תורמת את חלקי לקהילה: חברת ועד בגנים ובתי ספר ושותפה בהנהגת הורים. בחמש השנים האחרונות אני חברת מועצה בכפר תבור. הניסיון הרב שצברתי בשנות פעילותי הרבות במשרדי הממשלה, ברשויות המקומיות ובשוק הפרטי לימדו אותי שכדי לשנות ולעשות טוב יותר בחצר הקרובה שלך וכפועל יוצא בכל המדינה – אדם צריך להיות מעורב ולהשפיע מתוך עמדות מפתח במרחב הציבורי".
מה המצביעים צריכים לדעת עלייך ולא יודעים עדיין: "אכפת לי מכל תושב ותושבת. כאמא לילדה עם צרכים מיוחדים אני מביאה עימי רגישות והקשבה לכל אחת ואחד. אני חשה את חשיבות הטיפול באנשים הזקוקים לליווי. מרגע שבתי אובחנה ככזו, השתנו חיי מהקצה אל הקצה ומתפקיד של אמא שהיתה נעה בין האימהות לקריירה ולבית, הפכתי להיות אמא לביאה".
1 צפייה בגלריה
חנה לוי-אטלי (צילום: שרון צור)
חנה לוי-אטלי (צילום: שרון צור)
חנה לוי-אטלי (צילום: שרון צור)
הפעילות הציבורית שלך עד היום: "הפעילות שלי כוללת חברות בוועדי הורים ובהנהגת הורים. אני מתנדבת במרכז לנפגעות תקיפה מינית, חברת הנהלת עמותת 'עלי כותרת' המטפלת בילדים עם צרכים מיוחדים, יועצת במשרד החינוך בוועדות השמה ומקימת פורום נשים בכפר תבור. כמו כן אני חברת דירקטוריון אזור התעשייה אלון תבור, משדרת תוכנית ברדיו מקומי ונציגת ראש הממשלה ברשות למלחמה בסמים ואלכוהול".
איך את מרגישה כאשה שנכנסת לתחום שבו הסביבה בעיקר גברית: "אני מרגישה שהגיע הזמן לתת ייצוג ל־52 אחוז מהאוכלוסייה. הגיע הזמן להקשיב לנשים המביאות עימן תבונה, הקשבה וראייה שונה. אני מביאה אג'נדה וחזון חברתי־קהילתי אחר: אני מאמינה כי אחולל שינוי משמעותי בסדרי עדיפויות בכפר תבור ויחד נצעיד את הכפר לעידן חדש".
מה הסיכויים של אשה באזור לכבוש את כיסא ראש העיר: "הגענו לבשלות שבה הציבור מבין שראשת עיר מגלמת בתוכה את כל אותם תפקידים שהאשה ממילא עוסקת בהם בביתה הפרטי. כלומר חינוך, חברה, רווחה וענייני תקציב וניהול משק הבית".
האם את חושבת שנשים יצביעו לך יותר: "אני סבורה שבבחירות מנצחים על פי כמות המצביעים ולא המגדריות שלהם וכאן בעצם טמונה התשובה וההצלחה".
אם תיבחרי, מה הדבר הראשון שתעשי כראשת עיר: "על רקע הקשיים הקיימים במערכת החינוך ביישוב שלי, אפעל בראש ובראשונה ליצירת אקלים חינוכי נוח וטוב בבית הספר של היישוב ואדאג לאמצעים שיגבירו את הביטחון האישי של כל ילד. במקביל אפעל גם לחיזוקם של העסקים הקטנים ביישוב ולהתמקצעות של צעירים ונשים המשוועים ליד מכוונת".