יוסי סוויסה, חבר מועצת העיר בית שאן, החליט להמשיך לקדנציה נוספת. לסויסה - אם ייבחר - זו תהיה קדנציה שנייה כחבר מועצה, כאשר בשלוש שנים האחרונות הוא נמצא באופוזיציה.
"קודם כל ובלי קשר לבחירות, אני תמיד עוזר לתושבי בית שאן ודואג לנוער השוליים בעיר", מסביר סוויסה את תרומתו לעיר ומדוע יש לבחור בו שוב. לדבריו, במהלך הקדנציה כחבר מועצה קידם כמה דברים עבור התושבים. "אני עמדתי בראש המכרזים של תאגידי המים והובלתי יחד עם עוד כמה חברים מהליכוד ויחד עם שלומי וקנין ובוריס מיארה את ביטול המכרזים. כיום אין לנו תאגיד מים בבית שאן וחסכתי לבית שאן עוד 40 אחוז תשלומים", הוא מספר על תרומתו.
1 צפייה בגלריה
יוסי סוויסה. דואג לנוער שוליים | צילום: שרון צור
יוסי סוויסה. דואג לנוער שוליים | צילום: שרון צור
יוסי סוויסה. דואג לנוער שוליים | צילום: שרון צור
סוויסה מצהיר כי ירוץ עצמאית, אבל לא נמנע מלהצהיר כבר עכשיו מי הפייבוריט שלו בבחירות המוניציפליות הקרובות. "אני מתכוון לתמוך בג'קי לוי. ראיתי את השנים שהיו לפני ואת השנים שיש עכשיו, ואני חושב שהוא יכול להביא לשינוי, יש לו הרבה מוטיבציה והוא אוהב לעבוד קשה".
סוויסה אומר כי העובדה שהוא תומך בלוי אינה מפחיתה מראש העיר הנוכחי רפאל בן שטרית והוא אף חולק לו שבחים. "רפי אדם מאוד טוב וסימפטי, אין לי מילה רעה להגיד עליו, אבל לדעתי אין לו מספיק יכולות".
מה דעתך על העיר בשנים האחרונות, התקדמה או שהלכתם אחורה?
"ב־15 השנים האחרונות העיר הלכה ממש אחורה, וכדי לשקם אותה צריך תוכנית עבודה של עשר שנים לפחות בעיקר בחינוך ובתרבות, שרק לאחרונה החל להתקדם וכמובן בכל נושא הניקיון בעיר".
מה שמפריע לו במיוחד זה הפילוג שנוצר בעיר. "יש הרבה שנאת אחים בבית שאן", הוא טוען, "ממש שנאה שלא היתה כמותה. יש רצון לנסות ולאחד את העיר ואפשר לראות שג'קי מנסה לעשות זאת בכל מחיר ולקרב את כולם. בקדנציה הקודמת לא תמכתי בו, אבל למען האמת גם לא ברפאל בן שטרית".
ראש עיריית בית שאן רפאל בן שטרית מסר בתגובה: "אני מאחל ליוסי סוויסה הצלחה. שימשיך לעשות קסמים ולשמח ילדים בימי הולדת. בתור קוסם הוא אחלה אבל בתור איש ציבור הוא לא מוצלח".