1 צפייה בגלריה
שלמה מליחי (צילום: שרון צור)
שלמה מליחי (צילום: שרון צור)
שלמה מליחי (צילום: שרון צור)
מהפך גדול נרשם בבחירות שנערכו בסניף הליכוד, כאשר לראש הרשימה למועצת העיר נבחר כפיר סרוסי.
ארבעה מועמדים התמודדו על המקום ה-1 ברשימה: שלמה מליחי, כפיר סרוסי, איציק חקוקי ומוטי אלוש. כ-59 חברי ליכוד ניגשו להצביע, שלושה קולות נפסלו. ההפתעה הגדולה נרשמה לקראת 23:00 בלילה, כאשר הכריזו על הזוכה - כפיר סרוסי שנבחר ברוב של 32 קולות.
שלמה מליחי, שמוביל את הסניף כבר למעלה מעשור והיה מועמד פעמיים לראשות העיר, ספג הדחה כואבת כאשר זכה ל־24 קולות בלבד, והידרדר למקום ה-3 ברשימה. למקום השני הגיע מוטי אלוש, ולמקום הרביעי - איציק חקוקי.
"אני שמח שנבחרתי", אמר סרוסי בסיום, "עם זאת, אני אעשה את הכל כדי שמי שהפסיד יישאר כדי להגדיל את הכוח של הליכוד במועצת העיר עפולה. הכל מתוך אחדות ואהבה, אין פה חלילה שמחה לאיד".
סרוסי הסביר מדוע החליט להתמודד. "ראיתי שיש ליכוד, אבל שלא ממש מרגישים אותו", אמר, "אני פקוד כבר 15 שנה בליכוד ולא הרגשתי שהקול שלנו, החבר'ה הצעירים, בא לידי ביטוי. בהתחלה רצינו לעשות שיתוף פעולה יחד עם שלמה, אבל זה לא הצליח וניצחנו בסוף".
גם מליחי התייחס לתוצאות הבחירות. "אני מאחל הצלחה לכפיר סרוסי, אני אוהב אותו ורוצה שהוא ישתף פעולה יחד איתי, אבל אני מבקש להכניס את כל הנושא לפרופורציות. מדובר בבחירות למועצת העיר. אני מכוון גבוה - לראשות העיר עפולה. אמשיך בעשייה בכל המישורים למען פיתוחה של העיר. אני שומע את כל הקולות מכל מגוון האוכלוסייה הקוראים לי להתמודד על ראשות העיר. אפעל כדרכי למען תושבי העיר, וכשאקבל החלטה עם חבריי לדרך אוציא הודעה מסודרת".
שלמה מליחי. "אמשיך בעשייה" (צילום: שרון צור)