3 צפייה בגלריה
עובד נור (צילום: שרון צור)
עובד נור (צילום: שרון צור)
עובד נור (צילום: שרון צור)
מערכת הבחירות במועצה האזורית הגלבוע עדיין לא נכנסה להילוך גבוה, אך כפי שמסתמן בימים אלה, במרוץ לראשות המועצה יתמודדו רק שניים: ראש המועצה המכהן עובד נור ומוטי כהן. למרות שזה הכיוון, בימים האחרונים מופעלים לחצים על חבר מליאת המועצה ותושב גן נר, היזם ששי יעקב, להתמודד גם כן.
"בבחירות האלה זה רק אני מול עובד", אמר מוטי כהן, שיתחיל את ההכנות לקמפיין אחרי חג הפסח. "המועצה עומדת בפני צומת דרכים מכריע לגבי עתידה ועתיד תושביה. השנים האחרונות, תחת ההנהגה הנוכחית, לא היטיבו עם תושבי הגלבוע. ניהול מועצה מחייב ניסיון, כישורי ניהול מוכחים והיכולת ליצור ולקיים קשרים עם מוסדות השלטון ומשרדי הממשלה השונים".
לדברי כהן, הוא מועמד שמביא ניסיון ארוך בייזום, בהקמה ובהנהגה של יישובים ופרויקטים של הרחבות יישובים, בתחום הפיזי וגם בקהילתי. "עשיתי זאת בהצלחה מרובה, תוך גיוס משרדי הממשלה השונים ושיתוף פעולה עמם בגלבוע ובמועצות אזוריות אחרות. אני סמוך ובטוח שהפעם תושבי הגלבוע לא ילכו שבי אחרי סיסמאות והבטחות ויבחרו במי שיכול, יחד איתם, להביא לילדינו ולנו עתיד משגשג ובטוח", אמר כהן.
3 צפייה בגלריה
מוטי כהן (צילום: שרון צור)
מוטי כהן (צילום: שרון צור)
מוטי כהן (צילום: שרון צור)
עובד נור, ראש המועצה המכהן, היה פחות נחרץ לגבי האפשרות שיהיה מתמודד שלישי. "אני לא נביא, ואין לי מידע ממשי בנושא", אמר נור, שטרם קבע מועד לתחילת קמפיין הבחירות שלו.
לדברי נור, הוא יתחיל בקמפיין הבחירות שלו כשלושה חודשים לפני ההליכה לקלפי. "הבחירות עדיין לא תופסות מקום בסדר היום שלי. אני מאמין גדול בעבודת שטח, בשקיפות ובדיאלוג רצוף ומתמשך עם כל התושבים, וזה בעצם מה שאני עושה בשנתיים וחצי האחרונות, ומתכוון להמשיך לעשות", אמר. "חשוב לי לציין שהתמיכה והפרגון שהולכים ומתגברים לאורך כל התקופה מלמדים על שינוי גדול ומכניסים הרבה סיפוק בעבודתי, כי מתברר שכמו שתמיד האמנו - אין נבונים ותורמים מתושבי הגלבוע כשותפים בתהליכים ארוכי טווח, ומתוך שקיפות ושיתוף, התוצאות אינן מאחרות להגיע".
3 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
גילי עוז מקיבוץ עין חרוד מאוחד, שהחליט לא להתמודד, חושב שיש להשאיר את ההתמודדות לכהן ולנור בלבד. "אני חושב שלא יהיה מתמודד שלישי, כי אין מקום בגלבוע לשלושה מתמודדים", אמר עוז וסירב לפרט מי לדעתו צריך להיבחר.
כאמור בימים האחרונים מופעלים לחצים על ששי יעקב, תושב גן נר, יזם ונשיא הפועל עפולה בכדורגל, להתמודד גם כן. "אם הדבר יבשיל זה יהפוך לקרב של ממש. ששי מביא רוח צעירה ודומיננטית ברמה הארצית", אמר מקורבו.
את תגובתו של יעקב לא ניתן היה להשיג.