1 צפייה בגלריה
יקי בן חיים (צילום: שרון צור)
יקי בן חיים (צילום: שרון צור)
יקי בן חיים (צילום: שרון צור)
פתיחה מתוקה: חבר מועצת עיריית מגדל העמק, יקי בן חיים, שהכריז לאחרונה על התמודדותו לראשות העירייה, ישיק את קמפיין הבחירות שלו, בחגיגות המימונה הקרובות.
בן חיים פרסם הודעה מיוחדת שבה הזמין את הקהל הרחב אל בית הוריו עמרם ותמר בן חיים. האירוע יכלול לדבריו חגיגה מרוקאית אותנטית באוהל ענק ומגוון מאכלים ברוח החג והצגת החזון לשנים הקרובות במגדל העמק.
עוד צוין כי באירוע ישתתפו גם אישי ציבור, תחת הסלוגן 'מגדל העמק החדשה'. "הצפי שלי הוא שיגיעו כ-500 איש", אמר בן חיים, "ואין מתאים יותר מלפתוח את הקמפיין בבית הוריי, שהתושבים ירגישו שאני פותח דלת אל ביתי ומשפחתי, ושהכל נעשה באווירה של פתיחות ולא של נתק".
בן חיים הוא הראשון שהכריז על פתיחת הקמפיין בעיר, והוא משוכנע כי יש בכוחו להיבחר כראש העירייה הבא. "אני מודה לראש העירייה אלי ברדה על שנים רבות של פעילות, אבל אני חושב שהגיע הזמן לרוח חדשה", הצהיר והוסיף: "התושבים רוצים שינוי. אני מגיע עם חשיבה וגישה תוססת ורעננה, ומעבר לכך אני מקושר מאוד במשרדי הממשלה".
עוד ציין בן חיים כי בכוונתו לעשות מהפך כפי שעשה רונן פלוט בנצרת עילית, והדגיש כי המודל לחיקוי שלו הוא רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע.